Reportage in montzen op vrijdag 15 augustus 2008
Reportage in montzen op vrijdag 15 augustus 2008
topic gesloten
Laatst gewijzigd door nilsjanssen op 24 aug 2008, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Reportage in montzen op vrijdag 15 augustus 2008
Hoi,
Het contrast tussen een TRAXX en de 5156 kan echt niet groter zijn.Voor de rest vind ik je foto's zeer interessant.
Lukas
Het contrast tussen een TRAXX en de 5156 kan echt niet groter zijn.Voor de rest vind ik je foto's zeer interessant.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!

Laatst gewijzigd door nilsjanssen op 24 aug 2008, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd, het heeft echt wel iets! Van oud naar nieuw zullen we maar zeggen
goed zo!

Bedankt voor het plaatsen van deze foto's!
Dit bevestigd maar weer eens dat het einde van de serie 55 steeds dichterbij begint te komen
, binnenkort moet ik weer eens die kant op !!!
Dit bevestigd maar weer eens dat het einde van de serie 55 steeds dichterbij begint te komen

Hallo,
Mooie foto's! Ze komen nu blijkbaar massaal toe!
Niet enkel het contrast met die 51'ers, op die andere foto staan op de achtergrond ook bosjes 20'ers en 26'ers. Voor hen is de reeks 28II het rechtstreeks einde op de goederentreinen naar Montzen...
Groeten,
Joris De Mol
Mooie foto's! Ze komen nu blijkbaar massaal toe!
Niet enkel het contrast met die 51'ers, op die andere foto staan op de achtergrond ook bosjes 20'ers en 26'ers. Voor hen is de reeks 28II het rechtstreeks einde op de goederentreinen naar Montzen...
Groeten,
Joris De Mol
-
Hallo, eerst: Mooie foto's
Maar, gaan die Traxx'en nu in deze kleur blijven of worden deze herschildert??

Maar, gaan die Traxx'en nu in deze kleur blijven of worden deze herschildert??
Hallo,
Herschilderen zeker niet. Bestickeren waarschijnlijk ook niet. Dat zullen we zien als we een loc tegenkomen met een nummer 28xx (en hoger dan 2803) erop, als er nummers op kleven gaan ze er denk ik niet onmiddellijk iets anders overkleven... Misschien een B-Cargo logo op de zijkant kleven... Groen is overigens de kleur van B-Cargo...
Groeten,
Joris De Mol
Herschilderen zeker niet. Bestickeren waarschijnlijk ook niet. Dat zullen we zien als we een loc tegenkomen met een nummer 28xx (en hoger dan 2803) erop, als er nummers op kleven gaan ze er denk ik niet onmiddellijk iets anders overkleven... Misschien een B-Cargo logo op de zijkant kleven... Groen is overigens de kleur van B-Cargo...
Groeten,
Joris De Mol
-
Ja maar ik zou het dan beter vinden ze allemaal in dezelfde livrei te zetten 

die kunnen in de plek dan naar genk rijden heJoris schreef:op die andere foto staan op de achtergrond ook bosjes 20'ers en 26'ers. Voor hen is de reeks 28II het rechtstreeks einde op de goederentreinen naar Montzen...

maar die 186'ers blijf ik prachtige machientjes vinden

Waarom hangen die locs niet gewoon achter elkaar, maar telkens met een wagon tussen?
Is daar een reden voor?
BDJ
Is daar een reden voor?
BDJ
Voor zover ik weet is dat enkel voor remgewicht.Bartjedj schreef:Waarom hangen die locs niet gewoon achter elkaar, maar telkens met een wagon tussen?
Is daar een reden voor?
BDJ
Zoals al gegeven is dit voor extra rempercentage... waarom.. locs die zo worden geleverd zijnBartjedj schreef:Waarom hangen die locs niet gewoon achter elkaar, maar telkens met een wagon tussen?
Is daar een reden voor?
BDJ
niet geremd. Daarom deze 'bufferwagens' voor het percentage toch nog hoog te krijgen en
bijgevolg u snelheid iets hoger te houden.

Laatst gewijzigd door nilsjanssen op 24 aug 2008, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.