Brussel-Zuid

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
enrico8509

Brussel-Zuid

Bericht door enrico8509 »

Hallo,
vandaag heb ik tijdens mijn pauze even naar den Midi geweest voor enkele foto's ik had geluk en heb een foto van de 8219 die met dreigende wolken op de achtergrond toch even in de zon staat te genieten met een sleep slaaprijtuigen, de TRAXX E186 119 die op spoor 22 stond heb ik ook niet laten voorbij "gaan" ik heb er een sfeerbeeld van willen maken namelijk met een nieuwsgierige TBG...
hier het resultaat, reacties zijn welkom
Afbeelding Afbeelding
Terminus

Re: Brussel-Zuid

Bericht door Terminus »

Mooie foto's! De rijtuigen op de eerste foto zijn wel ligrijtuigen (I6bc) en geen slaaprijtuigen. De overgebleven 15 ligrijtuigen worden immers nog steeds gebruikt door de NMBS voor extra treinen, Treski en verhuur. De slaaprijtuigen in het beste geval enkel nog eens voor verhuur...
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Toen ik de Traxx aan het fotograferen was, kwam er ook een TB langs die heek benieuwd was naar de nieuwe loc. Hij was vooral verbaasd van het feit dat de locs van NL waren. Zo modern, en toch in Nederland :lol:

BDJ
Sander

Bericht door Sander »

Hij moest is weten wat wij allemaal hebben in Nederland... :wink:
Hierboven: foto's om trots op te zijn...
Steven

Bericht door Steven »

die onweerslucht heeft wel iets, was dat op bestelling voor deze foto? :lol: :lol: :lol:
BR143

Bericht door BR143 »

Heel mooie foto's :D
nilsjanssen

Bericht door nilsjanssen »

Zeer mooie foto's

Wel eff geluk hebben in de pause zo een foto's te maken

:wink: Nils
enrico8509

Bericht door enrico8509 »

Steven schreef:die onweerslucht heeft wel iets, was dat op bestelling voor deze foto? :lol: :lol: :lol:
jip :D
Steven

Bericht door Steven »

enrico8509 schreef:
Steven schreef:die onweerslucht heeft wel iets, was dat op bestelling voor deze foto? :lol: :lol: :lol:
jip :D
hehehe, :mrgreen:
Plaats reactie