Toen naar het volgende terrein gelopen, daar stond een handje vol materieel opgesteld en dat was het volgende: ICMm 4032, de nieuwe V-IRM 9547, SGMm-III 2967, Plan T 512, Mat’54 766, een DD-AR, loc 185 115 met een 2e klas HSA Prio rijtuig en dat was het dan. Daar even rond gelopen en eens even goed gekeken in de nieuwe V-IRM. Ook de zetels even getest en die waren niet echt lekker. Vrij harde zetels zowel 2e als 1e klas. Dat is jammer. Daarnaast zitten er in de 1e klas leeslampjes, leuk idee, maar ze zitten erg in de weg. De volgende foto’s geven een beetje een beeld van het interieur:

Toen weer naar het station toe, want ik wilde naar Zandvoort toe. Eerst nog een foto gemaakt:

Daarna naar Zandvoort. Er reden 2 setjes historische treinen, de ene trein was een trein van de SSN, de andere trein was Blokkendoos Jaap, 2 SGB Blokkendoos rijtuigen en de 1202. Die laatste heb ik genomen richting Zandvoort, want de stoomtrein ging bomvol richting Zandvoort. Na een kort ritje aangekomen in Zandvoort. Daar heb ik wat gegeten. Toen weer terug naar het station. Daar vertrok de stoomtrein net weer richting Haarlem. Omdat ik geen zin had om weer in de drukte te zitten heb ik de gewone IC genomen richting Haarlem. In Haarlem ben ik overgestapt richting Amsterdam. In Amsterdam overgestapt richting Schiphol. Vanaf Schiphol met de IC 145 naar Berlin tot Deventer gegaan. Het 1e klas interieur is echt super fijn:

In Deventer ben ik eruit gegaan in de hoop een nieuwe V-IRM te treffen. Helaas was dat niet zo. Er kwam een ‘oude’ V-IRM VI binnen. Tot Nijmegen met deze trein en daar met de Velios naar Venlo. Daar stond een leuke verrassing:

Ook stond er nog een Class 66:

Toen ben ik in de ICRm gestapt die klaar stond om de IC naar Den Haag CS te rijden. Tot Breda met deze trein gegaan en toen was de dag weer om. Ondanks dat er in Haarlem niet veel te beleven was, was mijn dag toch geslaagd.