Diest 20 april
Diest 20 april
Hoy
Deze namiddag eens gaan spotten in diest van 15 tot 18 u.
Veel foto's kunnen maken , natuurlijk waren het wel veel breaks en am96 maar tog ook een paar mooie goederentreinen.
Hier de mooiste foto's te beginnen met de trein waar ik speciaal voor ging : een 55er :
Deze namiddag eens gaan spotten in diest van 15 tot 18 u.
Veel foto's kunnen maken , natuurlijk waren het wel veel breaks en am96 maar tog ook een paar mooie goederentreinen.
Hier de mooiste foto's te beginnen met de trein waar ik speciaal voor ging : een 55er :
- Bijlagen
-
- 5523.jpg (157.28 KiB) 6098 keer bekeken
zijn ze in dieje bocht eigenlijk aant werken ofzo, want toen ik daar 2 weken geleden passeerde met de IR flemalle haute moest die daar precies tot 20kph afremmen ofzo.
Da's wel een gerellig gevoel, want door die scheefliggende sporen lijkt het alsof den trein elk moment kan omkantelen (en voor de sporen kan da ook ni gezond zijn)
Da's wel een gerellig gevoel, want door die scheefliggende sporen lijkt het alsof den trein elk moment kan omkantelen (en voor de sporen kan da ook ni gezond zijn)
De HLE 16 tijdt ook niet altijd even proper rondSteven schreef:met die 27 op die foto hier te zien valt me al ettelijke weken steeds hetzelfde op
de 27-ers zijn steeds properder dan de 21-ers
waar worden de 21-ers onderhouden? idd oostende, idem als de wxaar de 13 veel komt je zou haast zweren da ze in oostende ni graag locs proper maken

In depot Kortrijk is het zo in 'vlagen'. De ene maand zie je geen enkel iets met grafitti, en dan de maand erop zijn alle stellen en rijtuigen gelijk beklad!
Zeer raar, nu zijn ze terug in een grafitti maand, verschillende breaks, AM96 en M6'en hebben er last van, volgende maand gaat er terug niets meer van te zien zijn...
Zeer raar, nu zijn ze terug in een grafitti maand, verschillende breaks, AM96 en M6'en hebben er last van, volgende maand gaat er terug niets meer van te zien zijn...