Bierproever maakt amok op tram in gent

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
timothy_Vermeulen

Bierproever maakt amok op tram in gent

Bericht door timothy_Vermeulen »

Vrijdagnacht is een 24-jarige man uit De Pinte aangehouden nadat deze amok maakte aan de tramhalte van De Lijn nl Lijn 1 Flanders expo in gent

De jongeman kwam van een bierproefavond in de jaarbeurs en wilde rond middernacht de tram naar huis nemen. Maar aan de tramhalte veroorzaakte hij problemen.
Zo blokeerde hij het sluiten van de deuren door deze te blokeren door met 1 voet buiten en 1 voet binnen de tram te staan.

De trambestuuder kwam tussenbeide, maar hij kreeg een duw en kwam lelijk te val op zijn pols. Daarbij brak hij zijn pols.
De politie werd er bij gehaald en die kon de jonge amok maker rap overmeesteren.
Hij verschijnt wellicht al in oktober voor de recht bank.

http://teletekst.een.be/tt_een.php?p=13 ... =0&r=0&x=1

Bron+ deze bron is ook bevestigd door een vriendin die bij De Lijn Gentbrugge werkt
Dieselfreak

Re: Bierproever maakt amok op tram in gent

Bericht door Dieselfreak »

Hoe dronken was hij? Ik begeef me ook geregeld in min of meer beschonken toestand in het openbaar, maar hoef daarom geen amok te maken.
timothy_Vermeulen schreef:De politie werd er bij gehaald en die kon de jonge amok maker rap overmeesteren.
Hij verschijnt wellicht al in oktober voor de recht bank.
lol :lol:
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Plaats reactie