Foto raden 11
Foto raden 11
Waar is deze foto genomen? En voor de echte: wat bedien je ermee? (aan de tb's, laat de andere even raden aub)

-
Re: Foto raden 11
de ruitenwisser van een klasiekje is een draaischijftreinbruno schreef:in een klassiekje denk ik
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
ik gok op een 73HLE 2302 schreef:de ruitenwisser van een klasiekje is een draaischijftreinbruno schreef:in een klassiekje denk ik
en dat zal dan waarschijnelijk de ruitenwisser zijn
greetz 2302
dit is zeker geen ruitenwisser, op de ms96 na is elke ruitenwisser die ik tot nu toe ken aan de spoorweg met lucht aangedreven en zal je dus niet bedienen met een kleine elektrische schakelaar maar met een pneumatische knop.
Kweet dat er zo iets is met de remming
dat men die schakelaar aan zet voor Elektrisch te remmen en anders pneumatisch?
kweet niet , maar denk dat
ja maar in de meeste gevallen zit die schakelaar op de remkraan, ik zie hier niet echt remkraan zittenFreakytrain schreef:Kweet dat er zo iets is met de remming
misschien iets met de starter van een 73 ?
greetz 2302
ik denk ni da het de elek rem aan/af is van een klassiek stel, da zijn platte schakelaars. Ik ben TB maar zie het toch ook ni meteen ...
Zuivere gok (het zijn meestal de besten
)
Wat: Stuurpostverlichting
Waar: Stuurpost klassiek stel
BDJ

BDJ
Je komt dicht in de buurt,Bartjedj schreef:Zuivere gok (het zijn meestal de besten)
BDJ
misschien een extra tip: het is te vinden in de stuurpost, maar het wordt niet bedient door de tb zelf.
schakelaar van de verlichting van de papierhouder (da kliksysteem waar ge papieren kunt aanhangen )

Ja, maar waar kan je dat vinden?poyaud schreef:schakelaar van de verlichting van de papierhouder (da kliksysteem waar ge papieren kunt aanhangen )