Graag wat opmerkingen en tips op men volgende allereerste fotos dat ik ooit nam
Sorry voor het verkeerde fotoformaat bij de laatste foto's dit komt omdat ik men instellingen had verkeerd gezet. Hopelijk vinden jullie het wat goed voor men eerste keer. Voor er op de frontfotos commentaar is : deze zijn genomen onder toezienend oog van de stationschef van het station. Voor de rest alle opmerkingen,commentaar en tips welkom
Mooie foto's! Al verkies ik de rechte foto's in plaats van schuine(geen aanval louter persoonlijke mening! ).
Wanneer heb je die foto's in Dendermonde genomen want die stam M6 heb ik nog niet zien staan aan spoor 2. Weet jij toevallig meer in verband met die stam? Ik had vernomen dat ze er maar vanaf 14 december met gingen rijden naar Poperinge maar blijkbaar rijden ze daar nu al mee...
die M6 komen al wel een tijdje in dendermonde, maar vanaf december zijn ze altijd voorzien van een stuurrijtuig daar waar dit heden nog niet het geval is, wat uw foto's betreft kan ik het volgende zeggen een paar gewaagde composities er bij maar zeker niet mis, misschien toch proberen van af en toe ook de gewone klassieke foto's te maken (rechte versies dus)
M6 zijn inderdaad al een hele tijd in Dendermonde. Worden er dan vanaf 14/11 ook meer dan 4 treinen in de week met M6 gereden? Ik vind de plaats van de trein wel raar, normaal gezien staat deze compositie op spoor 8 of 9 maar nu op spoor 2, waar de IC L richting Brussel in het weekend vertrekt.
Dat zou kunnen, het is namelijk een tijd geleden dat ik in het weekend in het station van Dendermonde ben geweest. Van waar vertrekt de IC L dan in het weekend? Spoor 5 dan?
zal rekening houden dat ik wat rechtere fotos neem. Ben namelijk nog in een test fase he. maar heb geprobeerd verschillende standpunten in te nemen. Ook hou ik soms van die fotos waarop je soms moet raden wat het is en focust op een bepaald deel. Iedereen zijn mening natuurlijk al hou ik ook enorm veel van de gewone fotos. Nu oefen ik nog in stations maar ze wisten in FBMZ al dat ik kwam kijk maar naar de foto waar duidelijk op het infobord staat "niet instappen" hoe wisten ze dat ik kwam? grapje, maar weet iemand soms interesante plekjes waar ik kan gaan fotos nemen?