Pagina 1 van 1
					
				Reeks 25.5
				Geplaatst: 02 mei 2006, 16:49
				door MGRoverdriver
				Graag had ik geweten hoe de toekomst eruit ziet voor de reeks 25.5
			 
			
					
				
				Geplaatst: 02 mei 2006, 18:18
				door Shrek
				bij de nmbs weet je dat nooit  

 
			
					
				
				Geplaatst: 02 mei 2006, 19:02
				door Tim
				Recent werd er nog ene gereviseerd, dus de komende maanden zullen ze zeker nog niet buiten dienst gaan.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 02 mei 2006, 19:14
				door prahsharp
				zolang den 11 op de IC B zit zal dat niet gaan ook niet ..... er moet iets die goederen richting holland karren
			 
			
					
				
				Geplaatst: 03 mei 2006, 22:01
				door Jerommeke
				Precies ze rijden in Holland nog veel.
Net als die reeks 77 

 
			
					
				
				Geplaatst: 19 feb 2007, 13:23
				door pietmol
				Tim schreef:Recent werd er nog ene gereviseerd, dus de komende maanden zullen ze zeker nog niet buiten dienst gaan.
wel bizar, dat men de gewone 25 op "roest" zet, als men echt in de 25.5 geloofde dan zou men deze gewone 25 beter ombouwen tot 25.5.
ombouw is relatief eenvoudig:
25: 4 motoren in serie
25.5 bij 3000 v 4 motoren in serie, bij 1500V 2 in parallel geschakelde takken met in elke tak 2 motoren in serie. 
Ombouw omvat dus in hoofdzaak het plaatsen van een relaisschakeling en het plaatsen van andere aanloopweerstanden (plus ATB natuurlijk)
 
			
					
				
				Geplaatst: 19 feb 2007, 13:27
				door Steven
				de reeks 11 sta te springen om de taken van de 25.5 over te nemen, eind dit jaar ist gedaan met het klassieke werk van de reeks 11, zijnde benelux treinen verzekeren
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 feb 2007, 20:12
				door e49memling
				pietmol schreef:Tim schreef:
25: 4 motoren in serie
25.5 bij 3000 v 4 motoren in serie, bij 1500V 2 in parallel geschakelde takken met in elke tak 2 motoren in serie. 
Ombouw omvat dus in hoofdzaak het plaatsen van een relaisschakeling en het plaatsen van andere aanloopweerstanden (plus ATB natuurlijk)
 
Compessor, ventilator, RTN, Panto-stuit, ATB, shunting, aanzetweerstanden....  er komt echt veel meer bij kijken
 
			
					
				
				Geplaatst: 12 mar 2007, 14:32
				door bobby
				Steven schreef:de reeks 11 sta te springen om de taken van de 25.5 over te nemen, eind dit jaar ist gedaan met het klassieke werk van de reeks 11, zijnde benelux treinen verzekeren
ipv staat te springen zou je beter zeggen "staat te branden..."