Pagina 1 van 2

MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 10:30
door Robin
Motorrijtuig 200 zijn ze momenteel aan het afbreken in de CW Mechelen, hier enkele foto's ervan.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Nieuw model: optie cabrio :D Afbeelding Afbeelding Men kodak neem ik niet mee maar wel een kleiner model dusja, excuses voor de mindere foto's mss :)

Re: MR66 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 10:34
door Steven
euh robin zover ik op de hoogte ben is een MS 200 niet gelijk aan MS66, die stellen ze gelijk (intern toch) aan alle gemoderniseerde stellen (dus vanaf 601 te beginnen)

Re: MR66 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 10:38
door Robin
Steven schreef:euh robin zover ik op de hoogte ben is een MS 200 niet gelijk aan MS66, die stellen ze gelijk (intern toch) aan alle gemoderniseerde stellen (dus vanaf 601 te beginnen)
juist, typfoutje. Moest MS62 zijn :D
bedankt! :)

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 10:41
door Steven
is nikske, ik was al aan het denken of ik wel juist was of niet.

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 15:43
door Hobbes
Voor mijn part breken ze ze ALLEMAAL zo rap mogelijk af ;) 8)

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 16:01
door Accelerat
Argh dit is te erg om aan te zien! :cry:

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 19:21
door Hobbes
Ja da's natuurlijk het verschil in mening tussen mensen die er alleen maar fotokes van nemen en mensen die soms uren in dat klein kot, dat voor een stuurpost moet doorgaan, moeten zitten... :wink:

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 19:23
door HLE 2302
bwa, uren in dat klein kot, dan toch liever een klasiekje dan een 22-23-25
die bakken zijn best goed hoor, zowat nooit probs met

greetz 2302

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 19:53
door Shrek
HLE 2302 schreef:bwa, uren in dat klein kot, dan toch liever een klasiekje dan een 22-23-25
die bakken zijn best goed hoor, zowat nooit probs met

greetz 2302
as het erop aankomt zitten de meeste bestuurders het liefst in een 13 of traxx hoor :wink:

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 20:01
door Steven
bwa liever uren in het klein kot van een klassiekje dan in de brede stuurpost van een MS800. Het is een kwestie van smaak zeker :-).

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 20:45
door Hobbes
Inderdaad want laat een MS800 nu toevallig mijn favoriet stel zijn om met te rijden.. :lol:

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 22:37
door HLE 2302
Hobbes schreef:Inderdaad want laat een MS800 nu toevallig mijn favoriet stel zijn om met te rijden.. :lol:
hehe, maar een 800er is om te ontploffen in de zomer, in een klasiekje kan je het nog redelijk koeltjes houden

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 31 jan 2009, 22:38
door HLE 2302
Shrek schreef:
HLE 2302 schreef:bwa, uren in dat klein kot, dan toch liever een klasiekje dan een 22-23-25
die bakken zijn best goed hoor, zowat nooit probs met

greetz 2302
as het erop aankomt zitten de meeste bestuurders het liefst in een 13 of traxx hoor :wink:
en ik denk dat een tb die aan zijn laatste rit voor die dag bezig is liever gewoon in een klasiekje naar z'n depot rijd dan met een traxx en kans te hebben om in panne te vallen xD, want de traxxen hebben er erg van de laatste tijd ...

greetz 2302

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 01 feb 2009, 16:00
door Joris
Hallo,
Mooie foto's!
Als reiziger vind ik die klassiekjes best nog zeer aangenaam!
Heeft de 200 een ongeval ofzo gehad? Want, normaalgezien nemen ze die toch nog niet uit dienst als er niks aan is?
Groeten,
Joris De Mol

Re: MR62 - 200 Begin van het einde...

Geplaatst: 01 feb 2009, 16:48
door poyaud
Geen ongeval , maar verduring van de hoogspanningskabels .
Is een vrij duur grapje om deze nieuw te plaatsen .
Het stuk dat uit de voorkant van het dak is geslepen, zit nu in een city rail .