De JH-locomotieven

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Bert

De JH-locomotieven

Bericht door Bert »

Op deze plaats is het de bedoeling dat je foto's plaatst van alle JH - locomotieven => 15/16/18/22/23/25/25.5/26 Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

amaai brugge sint pieters heeft een modern perron :-) prachtige foto's trouwens :-)
Steven

Bericht door Steven »

na men terugkeer uit een dagje blankenberge stond deze te rusten in dendermonde :-)
Bijlagen
blankenberge78(2) copy.jpg
blankenberge78(2) copy.jpg (196.07 KiB) 10382 keer bekeken
Tommyken

Bericht door Tommyken »

jh'skes ? Voila .. gans mijn leuke serie 23ers :lol: 8)

http://users.skynet.be/L2527/hle23.htm
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Steven schreef:amaai brugge sint pieters heeft een modern perron :-) prachtige foto's trouwens :-)
Een paar jaar terug hebben ze de sporen vernieuwd tussen het station van Brugge en de rangeerbundel van Brugge-Dijk. Hierbij hebben ze dan ook maar het station van Brugge-Sint-Pieters gemoderniseerd! :P

En geslaagd!
Nieuwe (gele) wachthuisjes met zitbankjes erin, verhoogde perrons (de toegangstrappen zijn verhoogt met twee tredes), nieuwe verlichting, ...
Enkel spijtig dat er een klok (en voldoende reizigers) ontbreken!
Bert

Bericht door Bert »

En de trapjes om van het perron op het spoor te komen liggen op een pallet op het perron en met graffitie. :?
Greg

Bericht door Greg »

Nog eenpaar oud gediende : Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
spoorhaasje

Bericht door spoorhaasje »

Mogen het ook foto's zijn van die locs in Nederland? zoja, dan heb ik er nog een paar in de aanbieding..
Greg

Bericht door Greg »

Een specialleke gisteren :), de 2363 op kop van de P trein naar Chatelet, in plaats van een 21/27 : Afbeelding
Slos

Bericht door Slos »

spoorhaasje schreef:Mogen het ook foto's zijn van die locs in Nederland? zoja, dan heb ik er nog een paar in de aanbieding..
Ik zou niet weten waarom niet, laat maar komen!
Greg

Bericht door Greg »

Zoals tijdens de goeie ouwe INT treinen tijden,
Een 25.5 op één van de opstel sporen in brussel-zuid :) ; Afbeelding Afbeelding
D_Loc

Bericht door D_Loc »

Afbeelding Afbeelding De foto's zijn gemaakt ergens tussen Dordrecht en de Moerdijkbrug.
Elgar

Bericht door Elgar »

Mooimooi, die 25.5en, alle andere foto's ook hoor! :)

Weet er iemand wat er met de 2554 gebeurd is, die daar dat ongeval in Roosendaal gehad heeft?
Tim

Bericht door Tim »

Elgar schreef:Weet er iemand wat er met de 2554 gebeurd is, die daar dat ongeval in Roosendaal gehad heeft?
Die staat op de buitenterreinen van Salzinnes, en zal niet meer hersteld worden.
Shrek

Bericht door Shrek »

jammer :cry:
Plaats reactie