Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
prahsharp
Bericht
door prahsharp » 10 mei 2006, 01:56
Soms zie je wel eens op films (zeker oude westerns enzo) dat mensen meerijden op goederentreinen.
gebeurt dit heden ten dage nog? moet men af en toe mensen af zo'n trein plukken? of is het louter fictie .....
Shrek
Bericht
door Shrek » 10 mei 2006, 03:45
In landen als india en china zal het zeker wel voorkomen
maar hier
HasheLTee
Bericht
door HasheLTee » 10 mei 2006, 08:46
Misschien hier en daar een rangeerder die aan het eindsein is
blijven hangen...
SIMPY.be
Bericht
door SIMPY.be » 10 mei 2006, 09:56
Aan de tunnel onder het kanaal gaat dat wel gebeuren, maar in "gewoon" transport in België, ik denk dat niet.
Steven
Bericht
door Steven » 10 mei 2006, 16:57
het gebeurd da er mensen mee zijn maar dat is meestal voorzien, zoals begeleid militair trainsport of speciale goederenzendingen die begeleiding vergen (radioactief afval bijvoorbeeld)
Trainspotterke
Bericht
door Trainspotterke » 11 mei 2006, 22:00
Nee, ik ging hier iets redelijks grof zeggen, maar bij nader inzien doe ik het toch niet!
(Het heeft te maken met de Tweede Wereldoorlog!)
Wover
Bericht
door Wover » 11 mei 2006, 22:01
daar kan je idd beter over zwijgen
paljas
Bericht
door paljas » 12 mei 2006, 00:53
In Azië zijn de plaatsen buiten de wagons gratis. (dak enzo...)
BN-koekje
Bericht
door BN-koekje » 12 mei 2006, 13:18
paljas schreef: In Azië zijn de plaatsen buiten de wagons gratis. (dak enzo...)
dit zouden ze ook moeten invoeren in belgie. Alleen misschien opletten voor de wasdraad
Concurrent
Bericht
door Concurrent » 12 mei 2006, 14:21
Te woensdagmorgend stond ik in herentals mee achterop , en dan sta je dus niet ver van de wasdraad , geeft wel raar gevoel...
Jonathan
Bericht
door Jonathan » 12 mei 2006, 20:32
BN-koekje schreef: paljas schreef: In Azië zijn de plaatsen buiten de wagons gratis. (dak enzo...)
dit zouden ze ook moeten invoeren in belgie. Alleen misschien opletten voor de wasdraad
Misschien op den MW 41. Ahoewel moet je dan opletten dat je er niet af trilt.
SIMPY.be
Bericht
door SIMPY.be » 13 mei 2006, 01:49
Jonathan schreef: BN-koekje schreef: paljas schreef: In Azië zijn de plaatsen buiten de wagons gratis. (dak enzo...)
Misschien op den MW 41. Ahoewel moet je dan opletten dat je er niet af trilt.
over die trillingen gesproken, die zijn blijkbaar eens gemeten:
http://www.wallorail.be/actu/actu0506.htm
BN-koekje
Bericht
door BN-koekje » 13 mei 2006, 10:25
Jonathan schreef: Misschien op den MW 41. Ahoewel moet je dan opletten dat je er niet af trilt.
Als hij trilt zou ik al blij zijn. Als hij zelfs niet meer trilt, kan je beter een ander stel nemen...
Wover
Bericht
door Wover » 13 mei 2006, 11:40
BN-koekje schreef: Jonathan schreef: Misschien op den MW 41. Ahoewel moet je dan opletten dat je er niet af trilt.
Als hij trilt zou ik al blij zijn. Als hij zelfs niet meer trilt, kan je beter een ander stel nemen...
gisteren nog in Geel met de 4101. Weer dat belletje dat hard trekt op dat van een overweg, en even later sloeg de motor aan, gevolgd door een serieuze trilling aan de ramen te zien en een vieze rookwolk
e49memling
Bericht
door e49memling » 13 mei 2006, 11:42
Steven schreef: het gebeurd da er mensen mee zijn maar dat is meestal voorzien, zoals begeleid militair trainsport of speciale goederenzendingen die begeleiding vergen (radioactief afval bijvoorbeeld)
Die zitten in speciale wagons en niet in de eigenlijke goederenwagens.