13 naar Brecht....
13 naar Brecht....
Volgens bericht, uit doorgaans goed ingelichte bron met verbinding met NMBS, zou vandaag zondag de eerste rit zijn van de M6 combinatie naar Brecht... rest volgende week ?
Is hij weg uit schijnpoort ???
Is hij weg uit schijnpoort ???
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: 13 naar Brecht....
ma 6 - vr 10 april: testritten (elke dag) tussen Luchtbal en Meer grens
di 14 - vr 17 april: testritten (elke dag) tussen Antw.-Centraal en Noorderkempen
di 14 - vr 17 april: testritten (elke dag) tussen Antw.-Centraal en Noorderkempen
spoorwegrealist
Iemand die van plan is foto's te gaan trekken
? Ik geraak er jammer genoeg niet
!

normaal kwam er een van meer om 15hr03 en 15hr20 in Y luchtbal, ik heb men vader buiten gestuurd maar jammer genoeg reed deze niet

Net terug van Antwerpen...na de wissel uit de tunnel was het duidelijk dat er iest gereden had naar de HSL, spoor was "ontroest"..Robin schreef:normaal kwam er een van meer om 15hr03 en 15hr20 in Y luchtbal, ik heb men vader buiten gestuurd maar jammer genoeg reed deze niet
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
tja met zo een testritten is meestal het probleem dat ze zich niet hoeven te houden aan het voorzien schema, dingen kunnen nu eenmaal beter of slechter gaan dan voorzien, dat maakt het natuurlijk wel wat lastiger voor de spotters om er iets van op te vangen natuurlijk.
ey
ik ken toevallig die op foto kunnen zetten in Antwerpen Centraal
was mega cool om da op foto te kunnen zetten
Ik ben ook gaan zien opweg na huis en de sporen waren idd bereden.dentheo schreef:Net terug van Antwerpen...na de wissel uit de tunnel was het duidelijk dat er iest gereden had naar de HSL, spoor was "ontroest"..Robin schreef:normaal kwam er een van meer om 15hr03 en 15hr20 in Y luchtbal, ik heb men vader buiten gestuurd maar jammer genoeg reed deze niet
Zoals Steven zegt het zijn maar test ritten.

Je kan dit dus op 2 manieren bekijken:
Er wordt iets getest, dus er kan iets goedgekeurd worden
Maar het kan dus ook afgekeurd worden
hopelijk komt er snel een resultaat en laat ons hopen dat het geen ..ste zit is (ik ben de tel duidelijk kwijt)
Er wordt iets getest, dus er kan iets goedgekeurd worden

Maar het kan dus ook afgekeurd worden

hopelijk komt er snel een resultaat en laat ons hopen dat het geen ..ste zit is (ik ben de tel duidelijk kwijt)
en waar de foto?stefke schreef:ey

-
Inderdaad. Ik zou oprecht graag mijn weddenschap verliezen - maar het begint op te vallen dat er nog altijd niemand durft op in te gaan.pietje schreef:Je kan dit dus op 2 manieren bekijken:
Er wordt iets getest, dus er kan iets goedgekeurd worden :)
Maar het kan dus ook afgekeurd worden :(
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Kan je je weddenschap nog eens herhalen, jan?
Ben ook wel benieuwd naar die foto... Het feit dat hij al gereden heeft, geeft toch wel al een beetje hoop
.
Ben ook wel benieuwd naar die foto... Het feit dat hij al gereden heeft, geeft toch wel al een beetje hoop

Alle testritten zijn weldegelijk doorgegaan, evenwel met een verlate start.
Het feit dat het al niet na een halve rit afgelopen was is een goed teken.
Morgen meer van 't zelfde (3x over en weer over de hele L4).
spoorwegrealist
Is dat één keer in de voormiddag en twee keer na de middag ?stefanic schreef:Alle testritten zijn weldegelijk doorgegaan, evenwel met een verlate start.
Kan ik ongeveer mijn bezoekje aan Brecht timen ...

Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide