spits op L50A

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Steven

spits op L50A

Bericht door Steven »

Vorige week was het een weekje prachtig fotoweer en daar moest ik dus even van kunnen profiteren. Dus op zoek naar de laatste kansen om in reguliere dienst een HLE 16 aan het werk te zien. Dus de drukte van L50A in St. Kath. Lombeek gaan opzoeken. Een 16 heb ik er kunnen vastleggen samen met nog vele andere reguliere treinen. ik zou dus zeggen, kijk en geniet.
http://www.spoorventje.be/Treinen%20200 ... 0L50A.html
13'erke

Re: spits op L50A

Bericht door 13'erke »

Schoon fotokes, en een enorm geluk gehad voor de 1608 he!
Waar ligt dat fotopunt nu ergens?
2012
Contacteer:

Bericht door 2012 »

13'erke schreef:...Waar ligt dat fotopunt nu ergens?
buiten :lol:
Steven

Bericht door Steven »

ik zou zeggen kijk is goed op google maps of zo, aan de overkant ligt er een voetbalveld en dat is vlot terug te vinden. Moest dat niet lukken kan ik nog wel even bijspringen voor wat info, een kleine snoeischaar zou handig zijn, er is nogal wat wildgroei op die plaats in de berm en de natuur is er zich meester aan het maken van de berm.
13'erke

Bericht door 13'erke »

2012 schreef:
Soms zou je hem eens door den draad naar hier willen trekken he :twisted: :lol:
Steven

Bericht door Steven »

13'erke schreef:
2012 schreef:
Soms zou je hem eens door den draad naar hier willen trekken he :twisted: :lol:
Ge zijt nog vrij mild :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: , ik zal hem is doen afzien in juni, wat berg op en berg af laten lopen. :lol: :lol: :lol: :lol:
13'erke

Bericht door 13'erke »

Steven schreef: Ge zijt nog vrij mild :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: , ik zal hem is doen afzien in juni, wat berg op en berg af laten lopen. :lol: :lol: :lol: :lol:
Doe da maar,

Heb je soms een straatnaam die in de buurt ligt van dat fotopunt, want ik kan geen voetbalveld vinden.

@2012: wacht maar tot den zaterdag @ scm!!
Patrick

Bericht door Patrick »

Haha, de plaatjes zitten in een loop. Zo is het extra druk natuurlijk tijdens de spits :twisted:

BTW: graag opheldering over stuk spoorstaaf. Zie je langs vele lijnen. Reservestaaf?
2012
Contacteer:

Bericht door 2012 »

Patrick schreef:Haha, de plaatjes zitten in een loop. Zo is het extra druk natuurlijk tijdens de spits :twisted:

BTW: graag opheldering over stuk spoorstaaf. Zie je langs vele lijnen. Reservestaaf?
Dat is een rail die men gaat (of reeds) vervangen (heeft) doorgaans stukken van +/-200 meter die daar vooraf gelegd worden en dan met speciale trein gaat men oude rail uithalen en nieuwe in d eplaats leggen. TRein rijd vooraan op oude rail, achteraan ist al de nieuwe. Wel spectaculair op te zien
Plaats reactie