IC OF L

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
timothy_Vermeulen

IC OF L

Bericht door timothy_Vermeulen »

Beste,

ik heb gekeken om de 20-07 naar st-niklaas te gaan voor men lanyards te gaan afhalen.
Op de nmbs site geven de aan om met de L trein te gaan, terwijl de IC er normaal ook stopt.
Wat is het beste??
groentje

Re: IC OF L

Bericht door groentje »

Hangt af van je vertrekuur, en je aansluiting. De IC heeft zeker een kortere reistijd, maar als je langer moet wachten, kan de L-trein wel interessant zijn om sneller ter bestemming te komen.
Steve

Bericht door Steve »

Het zou ook helpen als je ten minste je vertrekstation opgeeft...
timothy_Vermeulen

Bericht door timothy_Vermeulen »

FGSP
Presario

Bericht door Presario »

Als ik dit in de reisplanner ingeef krijg ik enkel de IC's... Sowieso is de IC het beste!
Steven

Bericht door Steven »

inderdaad je hebt zeker twee IC treinen/uur tussen gent en st niklaas dus ik zie niet in waarom die de stoptrein zou geven. Overdag tijdens de week heb je er zelfs drie per uur.
Shrek

Bericht door Shrek »

Steven schreef:inderdaad je hebt zeker twee IC treinen/uur tussen gent en st niklaas dus ik zie niet in waarom die de stoptrein zou geven. Overdag tijdens de week heb je er zelfs drie per uur.
Vermits er op dat traject geen treinen voorsteken zal de L-trein die vlak na de ene IC vertrekt altijd voor de volgende IC aankomen. Het is dus een mogelijke reisweg, en zelfs de snelste als je net op het vertrekuur aankomt in het station :wink:
calabria

Bericht door calabria »

Overdag steekt de IC P de L trein toch voorbij in Lokeren?
treinbruno

Bericht door treinbruno »

is maar tot 18u40

daarnet bijna te laat op mijn examen, s'morgens vertrekt mijn Ltrein altijd om 7u43, maar de rest van de dag vertrekt die om u40, en daar had ik niet aan gedacht, maar ze kunnen hem even goed altijd om u43 in lokeren laten vertrekken, anders is hij vaak toch 4 minuten te vroeg in sint niklaas
Afbeelding
calabria

Bericht door calabria »

Ik zei 'overdag' :) (dus tot 18u40)
Plaats reactie