Inderdaad hartverwarmend om te zien dat ze hun best gedaan hebben! Bravo!
Voor mezelf zou ik graag enkele keuzes in de URL kunnen meegeven, bv.
http://www.railtime.be,lang=nl,s=merode
zou me direct in het nederlands brengen en ineens naar het gewenste station. Teletekst kan dat aan en het is erg handig als men toch keer op keer dezelfde info wil opvragen - ik denk dat dat voor minstens 90% vqan de bezoekers het geval is.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
ik vond de vorige toch net iets beter ... daar hadden ze beter op verdergebouwd met die kaart en dergelijke ...
niet dat het slecht is hoor, integendeel
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Er zijn toch nog problemen mee hoor: vandaag wordt de L-3565 in Vilvoorde verwacht met 8 min. vertraging, dus om 16:37 ipv de voorziene 16:29 desondanks zou hij volgens Railtime zonder vertraging vertrekken op het voorziene uur 16:34 - daar gaat veel volk naar komen kijken!
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
De verklaring ligt nochtans voor de hand: railtime.be geeft geen vertragingen weer die kleiner zijn dan 5 minuten. Aangezien L 3565 een nogal ruime stop heeft in Vilvoorde, werkt hij daar de helft van zijn vertraging weg. Het resultaat is dus dat de overgebleven vertraging (4 minuten) te klein is om weergegeven te worden, waardoor het lijkt alsof de tijd voor deze trein even heeft stilgestaan.