Ze belde net van de dispatching dat onze trein uit zwitserland serieuze vertraging oploopt wegens een trein-ongeval in zwitserland...Even heel duidelijk bijzeggen dat het geen ongeval is waar DLC bij betrokken is De trein word gewoon opgehouden door de hinder....
Bwa , soms heb ik wel plezier in de reacties hoor Ik vind gewoon dat iedereen er zich maar eens moet bij neerleggen dat privatisering nu een feit is...En elke machinist van de NMBS steekt onderweg z'n hand op , wij doen dat ook,daaruit denk ik wel dat de meerderheid er niets mee inzit of DLC nu wel of niet aanwezig is...
Maar nu gaat men vrij dagje morgen wel de mist in , want normaal was de rit voorzien voor vannacht , maar met die vertraging gaat dat morgen ergens in de vroege ochtend zijn Bij NMBS toch voordeel dat je wet wanneer je begint en je weet wanneer je gedaan hebt hé , bij DLC is dat dus heel wat anders
Net gehoord dat mijne dienst vervalt voor vanavond!!Dus het zal wel weer serieus geweest zijn in Zwitserland!Onze trein blijft daar nu staan tot zondagmorgend.Hopelijk is de lijn dan weer open!En ik heb weer is een extra zonnig dagje vrij gehad Voor de mensen in Zwitserland is het wel minder.Als ik het zo kan lezen zijn er 3 mensen omgekomen en is het het ergste ongeval in 12 jaar
ik wil wel eens concurreren met concurrent met het aantal vrije dagen dat wij bij nmbs hebben. Sta daar maar eens stil bij als je over 20 jaar uw ritje doet met uw treintje of als je uw familiaal leven probeert te regelen. (Nu bellen ze mij wel op zeker om een trein te aan doen, net nu ik gezellig ging barbequen met de familie...)
Nu ben je nog enthousiast en dat gun ik u van harte. Zoveel beginnersplezier, tis leutig om zien.
En als er geen privatisering was geweest, dan zat je nu bij de NMBS en had je dezelfde rechten als 95 procent van alle treinbestuurders in heel Belgie, om eens ver na te denken concurrent
Miljaarde schreef:ik wil wel eens concurreren met concurrent met het aantal vrije dagen dat wij bij nmbs hebben. Sta daar maar eens stil bij als je over 20 jaar uw ritje doet met uw treintje of als je uw familiaal leven probeert te regelen. (Nu bellen ze mij wel op zeker om een trein te aan doen, net nu ik gezellig ging barbequen met de familie...)
Nu ben je nog enthousiast en dat gun ik u van harte. Zoveel beginnersplezier, tis leutig om zien.
En als er geen privatisering was geweest, dan zat je nu bij de NMBS en had je dezelfde rechten als 95 procent van alle treinbestuurders in heel Belgie, om eens ver na te denken concurrent
Had ik niet op de trein gesukkeld , dan had ik op de Bus beland zenne Dus troost U
Je zegt maar wat, ik had graag echte argumenten gehoord Concurrent.Wat is uw protest nu eigenlijk? Is de uitbreiding van Dlc nu echt het enige wat telt voor u? Ik begrijp u niet echt Concurrent, je moet eens verder kijken dan uw neus lang is. Bij een ander bedrijf (zijnde de nmbs) kun je meer verdienen voor hetzelfde werk. (uit respect voor u ga ik hier geen cijfers noemen)
Als je objectief en eerlijk bent, dan moet je zeggen dat de nmbs hier betere voorwaarden heeft dan DLC, dat is de enige waarheid hierover.
We zouden dit allemaal veel meer in de verf moeten zetten aan mensen die treinbestuurder willen worden. Nmbs betaalt beter dan Dlc en heeft veel betere arbeidsvoorwaarden en extralegale voordelen. Zo is dat!