Gemmenich, een beetje anders

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
13'erke

Gemmenich, een beetje anders

Bericht door 13'erke »

Ik weet het, weeral Gemmenich... Maar als je een beetje goederentreinen op foto wil zetten blijven er niet veel keuzes meer over. De trafiek op de andere lijnen zakt langzaam meer en meer in elkaar. En omdat we nu geen zin hadden om uren te wachten zonder cargo is het dus een dagje Gemmenich geworden.
Nu dat men eens grondig de bermen gesnoeid heeft, was het de uitgelezen kans om nog eens te gaan kijken, en ik moet zeggen, al dat groen groeit snel! :o Dringend tijd om de nieuwe fotopunten uit te proberen, vandaar dus 'een beetje anders bekeken'.
Maar soit, een beetje foto's dus.
Ow ja, voor je het vraagt, er werd inderdaad maar op één spoor gereden, geen idee waarom.
En de dag begon goed met deze DLC’er naar Melzo (It). Afbeelding Op blokafstand gevolgd door een traxx. Afbeelding En ik moet zeggen, dit vind ik wel de meest geslaagde foto van de dag. Trainsport onderweg naar Antwerpen. Afbeelding Ook nog een beetje traxx natuurlijk. Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Even de traxx beu gezien, tijd voor een DLC’er. Deze werd opgehouden door een collega met de BULKHAUL express uit de andere richting. (verkeer op enkel spoor) Afbeelding En twee iets mindere foto’s van de traxx. Afbeelding Afbeelding
Presario

Re: Gemmenich, een beetje anders

Bericht door Presario »

Pracht foto's!
Tommyken

Bericht door Tommyken »

Mooi ... allemaal andere standpunten ! Zalig..
Thieskes

Bericht door Thieskes »

Zeer mooie foto's,
vind het eerlijk gezegd wel lijken of je bij foto 2 (2827) en foto 9 (2835 met ketels) redelijk dicht op het spoor staat
13'erke

Bericht door 13'erke »

Thieskes schreef:Zeer mooie foto's,
vind het eerlijk gezegd wel lijken of je bij foto 2 (2827) en foto 9 (2835 met ketels) redelijk dicht op het spoor staat
Ik stond nochthans een meter of 10 van de sporen, ik heb namenlijk een 18-200mm lens, vandaar misschien dat het lijkt of ik dicht sta. Dit is helemaal niet dus het geval. :wink:
timv

Bericht door timv »

Zeer mooie foto-reportage :!:
Plaats reactie