Onbekende lok op L50
Onbekende lok op L50
Deze ochtend net voor negen passeerde SNCF 36022 met een sleepje vracht tussen Y Ledeberg en Merelbeke.
Niks speciaals, maar achter 36022 hing een tweede, oranje-grijs/witte lok (ik heb hem maar heel even gezien vanuit de auto).
Iemand enig idee wat dat was?
Paul
Niks speciaals, maar achter 36022 hing een tweede, oranje-grijs/witte lok (ik heb hem maar heel even gezien vanuit de auto).
Iemand enig idee wat dat was?
Paul
Re: Onbekende lok op L50
Een PRIMA2 voor de Marokkaanse spoorwegen onderweg naar Antwerpen voor verscheping.
http://www.bfoto.be/fu.php
Daar heb ik foto gevonden. Ziet er een mooie lok uit
! Iemand die weet of er zo nog worden overgebracht?
Daar heb ik foto gevonden. Ziet er een mooie lok uit

Hallo,
enkele foto's van de overbrenging van de prima II ONCF (E-1402)
De eerste foto's, zijn van de overbrenging naar Antwerpen-Noord. Foto's werden gemaakt te Luchtbal
De volgende foto is van de overbrenging naar de Waaslandhaven door de 2630+2606
Meer foto's en info: http://www.lijn-12.be/album-09-08-18.php
Groetjes
Yannick
enkele foto's van de overbrenging van de prima II ONCF (E-1402)
De eerste foto's, zijn van de overbrenging naar Antwerpen-Noord. Foto's werden gemaakt te Luchtbal

Groetjes
Yannick
zie ik nu goed bij die 2e foto ? is die kopruit gebroken ?
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Neen, er hangt gewoon een beschermende folie op die een beetje is losgekomenHLE 2302 schreef:zie ik nu goed bij die 2e foto ? is die kopruit gebroken ?

-
die marokkanen hebben wel nog leuke locjes
al vind ik de kleuren niet echt passen 

???? Eerst brengen ze hem naar de haven (SNCFF) en dan rijden ze er weer mee weg (NMBS).... foutje, of ligt het schip in Hamburg ofzo ?treinbruno schreef:die marokkanen hebben wel nog leuke locjesal vind ik de kleuren niet echt passen
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Van de ene kant van de haven naar de andere kant is een serieuze afstand hoordentheo schreef:???? Eerst brengen ze hem naar de haven (SNCFF) en dan rijden ze er weer mee weg (NMBS).... foutje, of ligt het schip in Hamburg ofzo ?

Eerst naar Antwerpen Noord en dan misschien naar de Waaslandhaven. Hangt dus een beetje met welke boot hij mee gaat naar Marokko. Niet alle boten liggen aan dezelfde kade hè 

Rijden ze echt met 2x 26 van Noord naar Waasland ? Das heftig ...Steven schreef:Eerst naar Antwerpen Noord en dan misschien naar de Waaslandhaven. Hangt dus een beetje met welke boot hij mee gaat naar Marokko. Niet alle boten liggen aan dezelfde kade hè
Zit natuurlijk helling in ..

Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Dat is te zien wat de zwaarste trein die voorzien is voor die loks tijdens hun dienst is he.
ik heb de indruk dat de laatste tijd de 23/26 bijna uitsluitend in TS gebruikt worden. Ze hebben er toch teveel 

2 26 met 5M4m voor de P trein Kortrijk-Brugge, ze zouden nogal vliegen :p:pShrek schreef:ik heb de indruk dat de laatste tijd de 23/26 bijna uitsluitend in TS gebruikt worden. Ze hebben er toch teveel

Even ter info, de Breaks rijden ook in marroko maar daar hebben ze een beter beleid want daar hebben ze vanaf de aankoop airco en een 3de rijtuig voorzien, knap gedaan van die marrokanen