Welle
-
Welle
Even een vraagje dat misschien wat vreemd klinkt: Toen ik over laatst in Welle was om het Wikipedia-artikel over Station Welle van foto's te voorzien viel het me op dat er daar totaal geen fietsenrek te bekennen was. Heb ik dit gemist of is daar effectief geen fietsenstalling? Iemand uit de omgeving van Denderleeuw die me hier antwoord op kan geven?
Re: Welle
In Welle is er geen fietsenstalling aanwezig.Hogersluys schreef:Even een vraagje dat misschien wat vreemd klinkt: Toen ik over laatst in Welle was om het Wikipedia-artikel over Station Welle van foto's te voorzien viel het me op dat er daar totaal geen fietsenrek te bekennen was. Heb ik dit gemist of is daar effectief geen fietsenstalling? Iemand uit de omgeving van Denderleeuw die me hier antwoord op kan geven?
-
OK, bedankt. Het is Het Grote Treinrapport dat hier duidelijk (alweer) een steek heeft laten vallen: ik citeer "Er staat ook een overdekte fietsstalling met voldoende plaatsen.". Ik viel trouwens bijna van mijn stoel toen ik las dat dit nog een 5,3 op 10 gekregen heeft.
Hebben zij die haltes wel bezocht?
Hebben zij die haltes wel bezocht?
Welle heeft wel een fietsenstalling je moet ze alleen maar terug vinden, er is daar ook een kleine parking.
Die parking en fietsenstalling ligt vlak naast het flatgebouw aan het perron richting Zottegem.
Als je van het perron richting Zottegem komt ga je richting Welle centrum en dan op de linkerkant is de fietsenstalling en de parking.
Een deze dagen zal men in Welle beginnen met de verhoging van de perrons, op de lijn 89 is men ook al bezig op volgende plaatsen:
de stopplaatsen Hillegem en Terhagen (sinds augustus 2009).
de stations van Haaltert (sinds april 2010), Herzele (sinds april 2010) en het station van Ede (sinds december 2009).
In Haaltert, Herzele en Welle werkt men blijkbaar volgens een andere techniek dan in Hillegem, Terhagen en Ede.
In Haaltert, Herzele en Welle plaats men eerst de nieuwe perronboordstenen en werkt men dan verder, terwijl in de andere stopplaatsen en het station van Ede men het oude perron niet afbreekt maar er gewoon op verder bouwt.
Weet iemand wanneer men in Burst zou beginnen?
Die parking en fietsenstalling ligt vlak naast het flatgebouw aan het perron richting Zottegem.
Als je van het perron richting Zottegem komt ga je richting Welle centrum en dan op de linkerkant is de fietsenstalling en de parking.
Een deze dagen zal men in Welle beginnen met de verhoging van de perrons, op de lijn 89 is men ook al bezig op volgende plaatsen:
de stopplaatsen Hillegem en Terhagen (sinds augustus 2009).
de stations van Haaltert (sinds april 2010), Herzele (sinds april 2010) en het station van Ede (sinds december 2009).
In Haaltert, Herzele en Welle werkt men blijkbaar volgens een andere techniek dan in Hillegem, Terhagen en Ede.
In Haaltert, Herzele en Welle plaats men eerst de nieuwe perronboordstenen en werkt men dan verder, terwijl in de andere stopplaatsen en het station van Ede men het oude perron niet afbreekt maar er gewoon op verder bouwt.
Weet iemand wanneer men in Burst zou beginnen?
-
Maar hoort bij parking wel bij het station? Het is alleszins tamelijk uniek dat fietsenstalling en parking zo ver van het station verwijderd zijn.