Ford trein
Autotrein Ford
Deze autotrein zou vanaf vandaag rijden met NS66.....
Blijft de dienstregeling dezelfde of kent iemand de nieuwe ?
Blijft de dienstregeling dezelfde of kent iemand de nieuwe ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Autotrein Ford
Deels opgelost, de tweede Ford trein 's morgens NAAR Vlissingen en in de namiddag TERUG reed daarnet in Kalmthout voorbij getrokken door RODE RN266.FlyingDutchman schreef:Geen HLD 55 meer dus?
Deze zal dus waarschijnlijk vanmiddag teruggaan naar Genk.. Of wordt die trein ergens doorgegeven ?? Vroeger niet, nu misschien wel ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Vanmiddag om 15u32 passeerde de Ford in Mortsel met de 5523 ervoor ... kan dat?
En kan iemand nog volgen eigelijk :p want maandag heb ik uren staan wachten op die class66 maar niks gezien
En kan iemand nog volgen eigelijk :p want maandag heb ik uren staan wachten op die class66 maar niks gezien
Ik heb hem vanmiddag niet terug zien rijden (stond ook niet te kijken), maar de GM trein van deze middag NAAR Bochum werd getrokken door een RN6500 (lang geleden) . De trein VAN Bochum had dan weer de klassieke RN266-GM.OMC schreef:Vanmiddag om 15u32 passeerde de Ford in Mortsel met de 5523 ervoor ... kan dat?
Vroeger kon ik die trein zelfs in huis herkennen door het klassieke geluid, dat wordt nu moeilijker.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
even de topic weer omhoog brengen
ik neem aan dat jullie het hebben over de ford trein van en naar ford in genk.
is er toevallig bij jullie iets bekend over de tijden waarop deze trein bij ford (te genk) aankomt en vertrekt?
dit omdat ik graag wat foto's wil gaan maken rond genk
alvast bedankt
ik neem aan dat jullie het hebben over de ford trein van en naar ford in genk.
is er toevallig bij jullie iets bekend over de tijden waarop deze trein bij ford (te genk) aankomt en vertrekt?
dit omdat ik graag wat foto's wil gaan maken rond genk
alvast bedankt
Ik heb hem eens gespot in Lier omstreeks 18u, dus ik denk dat die in Genk rond 16.30u zal vertrekken.
Ik heb de rode class66 in de nacht van vrijdag op zaterdag gezien te Mortsel rondstreeks 0u30
OMC schreef:Ik heb de rode class66 in de nacht van vrijdag op zaterdag gezien te Mortsel rondstreeks 0u30
kan kloppen , de Ford komt rond middernacht uit Roosendaal Belgie binnen.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
OMC schreef:Ik heb de rode class66 in de nacht van vrijdag op zaterdag gezien te Mortsel rondstreeks 0u30
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Gisteravond was de rode 66 weer op stap met de Ford trein...dentheo schreef:OMC schreef:Ik heb de rode class66 in de nacht van vrijdag op zaterdag gezien te Mortsel rondstreeks 0u30
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
55er op FORD trein ???
Volgens het door mij gehoorde geluid hing er zonet een 55 voor de autotrein naar Vlissingen....
IK kon niet alles laten vallen en naar de straat lopen om te kijken...
Dus geen garantie maar het gehuil was zo karakteristiek.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: 55er op FORD trein ???
Heb hem ook horen huilen, 2 minuten vroegerdentheo schreef:Volgens het door mij gehoorde geluid hing er zonet een 55 voor de autotrein naar Vlissingen....

Re: 55er op FORD trein ???
dat is raar class 66 stond gisteravond nog in genk g zal sebiet eens kijken