Door een aanrijding, in het station van KAPELLEN is een sporen versperd. Infrabel en de NMBS doen er alles aan om de treindienst zo snel mogelijk te herstellen. Wij bieden onze excuses aan voor de hinder die u kan ondervinden.
Om 21u40, zijn de beide sporen vrij, het treinverkeer zal normaal hernemen.
Bron: www.nmbs.be
Aanrijding in het station Kapellen ?
Re: Aanrijding in het station Kapellen ?
Volgens wat ik me herrinner las ik op hln.be dat er een man tussen trein en perron gesukkeld was..
Zou dat iets met de omlegging voor de werken te zien hebben ???tonicorsari schreef:Door een aanrijding, in het station van KAPELLEN is een sporen versperd. Infrabel en de NMBS doen er alles aan om de treindienst zo snel mogelijk te herstellen. Wij bieden onze excuses aan voor de hinder die u kan ondervinden.
Om 21u40, zijn de beide sporen vrij, het treinverkeer zal normaal hernemen.
Bron: http://www.nmbs.be
In Kapellen wordt nu gewisseld, alles op westelijk spoor naar en van Kalmthout.
Juist voor dit bericht verscheen reed er nog een Thalys naar Kapellen...
Misschien toch eens op de fiets springen...
Dat was toch vrijdagavond ?Beesty schreef:Volgens wat ik me herrinner las ik op hln.be dat er een man tussen trein en perron gesukkeld was..
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Bron: Het Nieuwsblad
KAPELLEN - In het station van Kapellen raakte vrijdagavond een persoon gekneld tussen een trein en het perron. Volgens Bram De Saedeleer van Infrabel gaat het zo goed als zeker om een wanhoopsdaad. Door het ongeval was er anderhalf uur geen treinverkeer mogelijk tussen Antwerpen en Roosendaal.
'Toen de trein richting Roosendaal rond 20 uur het station van Kapellen naderde, wierp een persoon die zich op het tegenovergestelde perron bevond, plots voor de trein. Dat vernamen we uit de eerste verklaringen van de treinbestuurder', zegt De Saedeleer.
'De persoon raakte na die aanrijding gekneld tussen de trein en het perron. Het slachtoffer werd door de hulpdiensten bevrijd en overgebracht naar het ziekenhuis. Het slachtoffer verkeerde niet in kritieke toestand.'
Rond 21.15 uur werd een eerste spoor opnieuw vrijgegeven. De Saedeleer vermoedt dat het tweede spoor rond 21.30 terug vrijkomt.
KAPELLEN - In het station van Kapellen raakte vrijdagavond een persoon gekneld tussen een trein en het perron. Volgens Bram De Saedeleer van Infrabel gaat het zo goed als zeker om een wanhoopsdaad. Door het ongeval was er anderhalf uur geen treinverkeer mogelijk tussen Antwerpen en Roosendaal.
'Toen de trein richting Roosendaal rond 20 uur het station van Kapellen naderde, wierp een persoon die zich op het tegenovergestelde perron bevond, plots voor de trein. Dat vernamen we uit de eerste verklaringen van de treinbestuurder', zegt De Saedeleer.
'De persoon raakte na die aanrijding gekneld tussen de trein en het perron. Het slachtoffer werd door de hulpdiensten bevrijd en overgebracht naar het ziekenhuis. Het slachtoffer verkeerde niet in kritieke toestand.'
Rond 21.15 uur werd een eerste spoor opnieuw vrijgegeven. De Saedeleer vermoedt dat het tweede spoor rond 21.30 terug vrijkomt.
IK denk dat ik mijn fiets maar niet oppomp...
Zonet kwam de Benelux langs, netjes op tijd.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Tuurlijk .. Is al enige tijd 'oud' dit bericht hehedentheo schreef:IK denk dat ik mijn fiets maar niet oppomp...