Is gebeurd met laatste trein FBMZ naar Oostende (of eerste trein

40-tal reizigers, waren al opgestapt maar moesten er weer uit.
TB was aan zijn maximum uren gekomen (of zou eraan zijn gekomen in Oostende?).
(Uit Het Laatste Nieuws)
Waarom zou dat niet waar kunnen zijn ?Patrick schreef:'t Is gazettepraat natuurlijk.
En als de reserve al aan een andere vervanging bezig is, dan moet je al twee reserves hebben, ik vind dat de NMBS het netjes opgelost heeft...Steven schreef:Dat gebeurd ook zo indien er een reserve is tom, maar die zijn er niet op elk uur van de dag beschikbaar op alle plaatsen van het net. Een bestuurder die gewoon reserve zit betalen ze ook gewoon zijn uren he of die nu veel doet of niets. Dat systeem past men zelfs meermaals per dag toe om laatkomers op te vangen of zieken. Maar je kan onmogelijk voor elk scenario een reserve gaan voorzien dat is gewoon te kostelijk.
dat klopt volgens mij toch nietRIDCO schreef:Vroeger kreeg een Tb in dergelijke gevallen overal (bij manier van spreken) "dubbel groen" zodat het nog allemaal nog in orde kwam, maar de dag van vandaag......