Hier enkele foto's van de werken op de E19 voor L25N.
Dit wel vanuit een rijdende wagen en niet door mezelf
In het midden zien we de afsluiting die over de ganse lengte is geplaatst en dit aan beide kanten.
De nieuwe spoorbrug over de E19 richting Antwerpen
Voor de fans die de brug vanuit een achteruit willen zien die zeggen het maar
Inderdaad maar je moet wel voldoende zoom gebruiken wil je het zien. Het moet ook een waterloop zijn volgens mij, heb het op dezelfde manier nagezien als Bibke.
Amai, 't is verschieten dat L25N al op Google Maps staat, da's wel erg snel.
't Zal inderdaad die waterloop zijn, je ziet rechts op de foto ook een hek.
Daar waar L25N op L25 aansluit, wordt het interessant.
Eerst een gelijkvloerse wisselstraat en daarna een flyover met L27
bron : http://www.rail-be.net/L25N/l25N.html
Die vertakking kan je al zien als je wil (met wat goede wil en ogen), de vrije ruimte is al voorzien op L36N ter hoogte van de dieselwerkplaats Schaarbeek.
Wat is men eigenlijk van plan met dat stuk tussen de luchthaven en Schaarbeek?
Daar ook treinen laten doorrijden als L25/27 te druk is of treinen vanaf de luchthaven verder laten rijden en ze laten draaien om ze zo terug naar Brussel te laten rijden?
TrainzDr3ver schreef:Wat is men eigenlijk van plan met dat stuk tussen de luchthaven en Schaarbeek?
Daar ook treinen laten doorrijden als L25/27 te druk is of treinen vanaf de luchthaven verder laten rijden en ze laten draaien om ze zo terug naar Brussel te laten rijden?
De bedoeling is juist om geen treinen meer te laten draaien. Dat stuk wordt dan gebruikt voor treinen komende uit Leuven
Er komen treinen (zoals de benelux) die langs daar rechtstreeks naar Mechelen rijden. Er komen treinen die van Mechelen rechtstreeks naar de luchthaven rijden. Verder is het mogelijk om de pendeltreinen langs te laten keren zonder dat ze in de luchthaven zelf moeten keren. De treinen Leuven luchthaven Brussel kunnen ook langs daar weg zodat de 7 min stilstand in de luchthaven kan verminderen naar 2. De mogelijkheden die ontstaan zijn zo groot dat we zullen moeten afwachten welke dienstregelingen er zullen ontstaan. Je moet er mee rekening houden dat vanuit Antwerpen, zoniet al zeker vanuit Mechelen treinen naar de luchthaven gaan rijden waardoor er nieuwe relaties ontstaan.
Je moet rekening houden met de financiele kant van de zaak. Was het niet zo dat iedere trein een bepaalde vergoeding moet betalen aan Northern Diabolo nv? (bovenop de taks om op Brussel-Nationaal-Luchtaven te mogen uitstappen). Als dit het geval is zal Infrabel er denk ik alles aan doen om zo weinig mogelijk treinen over het nieuwe traject te laten rijden.