Examen bankwerker mecanicien

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
mk1driver

Examen bankwerker mecanicien

Bericht door mk1driver »

Hallo,

Heb vorig jaar in september deelgenomen aan een examen bankwerker-mecanicien.
Was geslaagd voor zowel theoretisch als mondeling. Maar heb sindsdien niks meer gehoord.
Vroeg me af of er nog mensen zijn die eventueel aan dit examen hebben deelgenomen rond die periode en of deze al iets vernomen hebben sindsdien.

Duurt precies toch wel lang..... :roll:

De groeten,
groentje

Re: Examen bankwerker mecanicien

Bericht door groentje »

De molens van HR draaien traag, maar ze draaien. Die brief komt dus, maak je geen zorgen. Je kan ook altijd eens informeren bij de bevoegde dienst die op de uitnodiging van je examen stond.
Robin

Bericht door Robin »

er zijn er nog die wachten, momenteel liggen de meesten tot bijna alle examens stil vanwege de verplaatsingen met b-cargo
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
mk1driver

Bericht door mk1driver »

Ja had zo wel al een vermoeden dat door dit laatste, het er niet zal op versnellen. :roll: 'begrijpelijk natuurlijk'
Heb er eigenlijk ook totaal geen i.d van hoeveel bankwerker-mecaniciens er werken & nodig zijn?
Maar aangezien er herhaaldeijke examens uitgeschreven werden, ook nog enkele na mijn reeks, zal er dus wss wel nog een aantal aangeworven worden denk 'hoop' ik dan..... :?:
Robin

Bericht door Robin »

er is nood aan personeel maar momenteel ligt de prioriteit bij de mensen van B-cargo. Gewoon afwachten of is een keertje bellen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie