Beste leden,
Ik had eens een klein vraagje, moesten er ooit unieke stukken verkocht worden hier voor verzamelaars (lees: teloc's, amperemeters, dodemanspedalen, claxons,enz...) zou dat veel geld waard zijN? Gewoon een vraagje
greetz Wim
Verzamelstukken
Re: Verzamelstukken
Ik denk dat daar wel wat waarde aan gehecht zou worden op zo'n site als deze hoor. 

ok is omdat ik iemand ken dat sommige van deze materialen heeft en ze verkoopt maar vraagt er veel geld voor. is dat normaal? (lees: gemakkelijk €200)
- trainfreak
Het hangt wel vanaf wat voor stuk het is.Wimpie schreef:ok is omdat ik iemand ken dat sommige van deze materialen heeft en ze verkoopt maar vraagt er veel geld voor. is dat normaal? (lees: gemakkelijk €200)
Een kopie van een fabrieksplaat bv gaat al snel richting 40-50€
zoals ik reeds eerder vermelde gaat het om een teloc snelheidsmeter, dodemanspedaal, claxons,enz... is dat dan zoveel waard?
Dat is illegaal. Want het is eigendom van de NMBS. Deze persoon kan daarvoor gestraft worden. Als het gaat om iemand vn binnen de NMBS-groep staat de straf heel simpel: afzetten uit huidige functie met mogelijk ontslag.Wimpie schreef:zoals ik reeds eerder vermelde gaat het om een teloc snelheidsmeter, dodemanspedaal, claxons,enz... is dat dan zoveel waard?
Waarom zou dat onmiddellijk illegaal moeten zijn. Men kan dat toch als schroot gekocht hebben of simpelweg gekocht met factuur.Peche schreef:Dat is illegaal. Want het is eigendom van de NMBS. Deze persoon kan daarvoor gestraft worden. Als het gaat om iemand vn binnen de NMBS-groep staat de straf heel simpel: afzetten uit huidige functie met mogelijk ontslag.Wimpie schreef:zoals ik reeds eerder vermelde gaat het om een teloc snelheidsmeter, dodemanspedaal, claxons,enz... is dat dan zoveel waard?
- trainfreak
En waarom een topic waar bijna twee jaar niet in gereageerd is, omhoog schoppen?