Kan iemand mij zeggen wat de waarde hiervan zou kunnen zijn?
Badankt!

groetjes Natasha
Paul schreef:Wat voor een "spoorwegboekje" is het? Een "Officiële Reisgids / Indicateur Officiel"? Nog in goede staat?
Als je op e-bay de liefhebbers laat bieden, kan je daar wel 50 à 100 euro voor krijgen...
Paul
Het spoorwegmuseum heeft alle spoorboekjes. Als je wil (en als het ooit nog eens opengaat) kun je ze daar namelijk raadplegen. Maar als je echt niet weet wat ermee te doen: ik wil er je ook wel "iets" voor betalen. Prijs overeen te komen, heet dat.natasha158 schreef:Het is inderdaad een officieel in hele goeie staat...
bedankt voor de info!
Zal eens kijken op ebay![]()
Als ik er nu echt niets voor krijg, kan ik het zowel aan het spoorwegmuseum schenken (ik werk nl aan het spoor) Dan zijn ze me misschien dankbaar![]()
groetjes
Paul schreef:Wat voor een "spoorwegboekje" is het? Een "Officiële Reisgids / Indicateur Officiel"? Nog in goede staat?
Als je op e-bay de liefhebbers laat bieden, kan je daar wel 50 à 100 euro voor krijgen...
Paul
overweg13 schreef:Het spoorwegmuseum heeft alle spoorboekjes. Als je wil (en als het ooit nog eens opengaat) kun je ze daar namelijk raadplegen. Maar als je echt niet weet wat ermee te doen: ik wil er je ook wel "iets" voor betalen. Prijs overeen te komen, heet dat.natasha158 schreef:Het is inderdaad een officieel in hele goeie staat...
bedankt voor de info!
Zal eens kijken op ebay![]()
Als ik er nu echt niets voor krijg, kan ik het zowel aan het spoorwegmuseum schenken (ik werk nl aan het spoor) Dan zijn ze me misschien dankbaar![]()
groetjes
Paul