trein Roosendaal Vorst Rijtuigen ??

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
dentheo

trein Roosendaal Vorst Rijtuigen ??

Bericht door dentheo »

In Rsd staat klaar 16183 extra trein naar Vorst ???

RailTime... :wink:
Theo
Groeten vanop de Heide
dentheo

Re: trein Roosendaal Vorst Rijtuigen ??

Bericht door dentheo »

Net door Kalmthout.

Is proeftrein voor HSL samengesteld uit belgische bagagerijtuigen, proeven met nieuwste soft van B. zijn blijkbaar afgelopen???

Wat zou het resultaat zijn ?? Wel bepalend voor moment dat Benelux over Brecht gaat rijden...
Theo
Groeten vanop de Heide
Stef

Bericht door Stef »

Hij passeert bijna in Berchem. Hij rijdt niet door A'pen CL.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Stef

Bericht door Stef »

Hij is verdwenen van railtime. Hij stond al een kwartier voor Berchem (op de kaart) en nu is hij verdwenen...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
peejee2

Bericht door peejee2 »

dentheo schreef:Net door Kalmthout.

Is proeftrein voor HSL samengesteld uit belgische bagagerijtuigen, proeven met nieuwste soft van B. zijn blijkbaar afgelopen???

Wat zou het resultaat zijn ?? Wel bepalend voor moment dat Benelux over Brecht gaat rijden...
Voor testritten TRAXX via Brecht naar Rotterdam waren er 8 shifts voorzien op 4 weken tijd om grensoverschrijdend te testen.
Het ging hierbij om testen voor het op punt stellen van de software om ook op Level 2 te kunnen rijden.
Van de 8 voorziene shiften is er uiteindelijk maar 1 doorgegaan wegens alllerlei redenen zoals staking, onbeschikbaarheid instructeur, organisatorische problemen in NL.

Van de shift die wel doorgegaan is weet ik dat ze 2 maal het traject Rotterdam -- Antwerpen en terug hebben gedaan. De eigenlijke resultaten ken ik niet.

In Nederland zelf zijn ook testen gebeurd tijdens diezelfde 4 weken, maar dan op de andere dagen dan grensoverschrijdend voorzien was. De resultaten daarvan ken ik al helemaal niet, maar men is wel van zin om de komende weekends endurance runs te rijden tussen Rotterdam en Breda.

Conclusie : In België is ongeveer niets getest, in Nederland wel.
De gewenste datum om via Brecht te rijden was half juni 2010, maar met de huidige stand van zaken acht ik dat weinig waarschijnlijk en denk ik dat men beter mikt op december 2010.

Een nieuwe sessie testritten wil men half januari aanvatten.
dentheo

Bericht door dentheo »

Stef schreef:Hij is verdwenen van railtime. Hij stond al een kwartier voor Berchem (op de kaart) en nu is hij verdwenen...
Hier op lijn 12 verdwijnen ze ook omdat ze achter elkaar staan op het kaartje.
Van twee treinen in Essen, Kalmthout of Kapellen is er slechts één "aanklikbaar".
Theo
Groeten vanop de Heide
Robin

Bericht door Robin »

afgelopen zondag was dit ook met de 19633, kwam van HST Vorst, stopte in brussel-zuid, mechelen, Antwerpen, bleef 20min in kapellen en stopte in roosendaal.
Welk materiaal stond er niet bij.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie