Op railtime kan je volgende trein zien (zie bijlage)
Kan iemand mij vertellen welke trein dit is?
Welke trein is dit?
Re: Welke trein is dit?
Lijkt mij een overbrenging van matrieel te zijn.Stef schreef:Op railtime kan je volgende trein zien (zie bijlage)
Kan iemand mij vertellen welke trein dit is?
De nr's 161.. zijn extra treinen voor 'NMBS-Reizigers'.
Deze kunnen aangevraagd/ingelegd zijn door
-RDV als vervangingsrit voor een afgeschafte trein
-één van de tractieverdelers voor bv proefritten, overbrenging van één station naar een ander waar ze materieel nodig hebben, voor herstelling naar een atelier,...
Deze kunnen aangevraagd/ingelegd zijn door
-RDV als vervangingsrit voor een afgeschafte trein
-één van de tractieverdelers voor bv proefritten, overbrenging van één station naar een ander waar ze materieel nodig hebben, voor herstelling naar een atelier,...
Speedy schreef:De nr's 161.. zijn extra treinen voor 'NMBS-Reizigers'.
bv proefritten,
van een HLE18 misschien?

Deze rit ging blijkbaar van Schaarbeek naar Kortrijk dus zou dan eerder gokken op een overbrenging van een stuurrijtuig M6 voor herstelling door Alstom. (die zitten in atelier van Kortrijk)
Hij deed de omgekeerde weg: van Kortrijk naar Schaarbeek.Speedy schreef:Deze rit ging blijkbaar van Schaarbeek naar Kortrijk dus zou dan eerder gokken op een overbrenging van een stuurrijtuig M6 voor herstelling door Alstom. (die zitten in atelier van Kortrijk)

Bouwen ze daar ook de ETCS in de stuurrijtuigen misschien ?Speedy schreef:Deze rit ging blijkbaar van Schaarbeek naar Kortrijk dus zou dan eerder gokken op een overbrenging van een stuurrijtuig M6 voor herstelling door Alstom. (die zitten in atelier van Kortrijk)
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Dan was hij al gerepareerd heStef schreef:Hij deed de omgekeerde weg: van Kortrijk naar Schaarbeek.Speedy schreef:Deze rit ging blijkbaar van Schaarbeek naar Kortrijk dus zou dan eerder gokken op een overbrenging van een stuurrijtuig M6 voor herstelling door Alstom. (die zitten in atelier van Kortrijk)