De CR-treinen (in mijn geval 2177) van Aalst naar Eigenbrakel staan redelijk slecht weergegeven in het spoorboekje. Je zoekt bij lijn 50: geen problemen. Deze draait nadien 161 op, dus B-Schuman en B-Luxemburg en vervolgens Etterbeek. Dus je zoekt lijn 161 op en daar begint het. De vertrektijden in Schuman en Luxemburg staan vermeld, Etterbeek echter niet. Nochtans ligt deze wel op lijn 161 (of zijn mijn bronnen niet correct...) Als je dan de fiche van lijn 26 bekijkt vind je de halte in Etterbeek plots wel terug en het correcte vertrekuur. Maar ligt het station van Etterbeek langs L26?
Volgende... P 7022 vertrekt in Gent langs L50 naar Etterbeek eindstation. Je zoekt deze op in de fiche van L50... over het algemeen correct maar bij bestemming staat wel "Ottignies 8:10". Oké, dan lijn 161. Vertrek in B-Schuman is correct, vertrek in B-Luxemburg zit er 5 minuten naast (moet 7:55 ipv 7:50 zijn). Daarnaast rijdt deze trein zogezegd direct door naar Ottignies zonder stop in Etterbeek, terwijl de Treinplanner en Railtime zeggen dat Etterbeek het eindstation is. Ik heb deze trein al gebruikt tot Etterbeek dus er is wel degelijk een stop daar.

Ofwel ben ik volledig verkeerd bezig met opzoeken ofwel staan er gewoon gigantische fouten in het spoorboekje. Spijtig van de prijs van 11 euro want op deze manier ben ik er niet veel mee, gesteld dat dit niet de enige fout is. Dit was dan ook nog maar de eerste keer dat ik in deze versie iets heb opgezocht.