Last-minute bijzonderheid: Thalys als IC-B

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Accelerat

Last-minute bijzonderheid: Thalys als IC-B

Bericht door Accelerat »

Naar het schijnt, is IC-B 9257 momenteel onderweg met Thalys stel 4538 naar Amsterdam!
Fles

Re: Last-minute bijzonderheid: Thalys als IC-B

Bericht door Fles »

Dat mag dan wel heel goed omgeroepen worden door de vingerverfbrigade op de diverse stations. Ik heb er ernstig mijn twijfels over.
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Ik heb het slechts gehoord, ik kan geen zekerheid geven. :wink:
Met dit topic had ik dan ook stiekem gehoopt dat iemand een kijkje kon nemen, maar helaas is dat blijkbaar niemand gelukt.
Kevin1144

Bericht door Kevin1144 »

Treinen 9252 en 9257 hebben met thalys-materieel gereden.
kuba.g

Bericht door kuba.g »

De 9257 was inderdaad een Thalys. Er werd ook goed omgeroepen dat hij zonder toeslag is en niet via de HSL rijdt.
Hij bleef in Antwerpen ook wachten op de IC 740 uit Lille dat 15 minuten vertraagd was. Er werd een overstap op hetzelfde perron georganiseerd. :)
KurtDS

Bericht door KurtDS »

Ja dat klopt zeker, IC-B 9252 en 9257 waren inderdaad met thalysstel 4538, ik kreeg telefoon van de tractieverdeler toen ik de 9244/9249 uitweek naar vorst dat mn volgende uitwijker 9252/9257 niet door ging gaan omdat deze treinen met een thalysstel gereden werden. Echter vroeg de verdeler wel om hem te loodsen tussen brussel-zuid en vorst-rijtuigen als ER9252 en terug naar brussel als RE9257, daar mn nederlandse collega vorst niet kende en ik de thalys niet kende.

Grtjs
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Fijn dat het bevestigd is door iedereen! :D Dat geeft me ook wel een beetje moed om vaker in geval van zulke bijzonderheden even een melding te maken. :wink:
Plaats reactie