Forumreportage lijn 201 Brugge ?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Bartvb

Forumreportage lijn 201 Brugge ?

Bericht door Bartvb »

Hallo,

Al enige tijd geleden heeft een liefhebber (ik dacht uit het Brugse), een reportage gemaakt over de toen net opgebroken industrielijn 201, u weet wel, de lijn Brugge-Dijk - Brugge-Zeehaven.

Het was een flinke fotoreportage met uitleg per foto.

Helaas vind ik, ondanks flink zoeken op Google, die forumpost niet meer terug. Ik ben ook niet zeker of het op dit forum was (maar in ieder geval op een druk bezocht Nederlandstalig treinforum).

Iemand die nog weet waar die reportage staat?

Infrabel zal overigens wel nog spijt krijgen van die lijn op te breken als Zeebrugge blijft uitbreiden zoals nu. Er was trouwens wel nog vraag naar die lijn en niet enkel van "één klant" zoals ze argumenteerden. Net zoals zovele andere lijnen die ze beter niet hadden opgebroken :roll: .

Bedankt,
Bart
trainfreak

Re: Forumreportage lijn 201 Brugge ?

Bericht door trainfreak »

Ik heb via de zoekfunctie gezocht en niets gevonden op dit forum.

In 2006 zijn we wel opnieuw begonnen omdat het toen gecrasht was en alle data is toen verloren gegaan.
Ofwel was het bericht daarvoor gepost, ofwel is het op een ander forum.
Patrick

Bericht door Patrick »

Volgens mij was die reportage van ons Trainspotterke.
Bartvb

Bericht door Bartvb »

Sorry voor de mega bump mannen.

Maar ik heb die reportage terug gevonden op een harde schijf van mij.

Die was idd gemaakt door "Trainspotterke" en dateert van 13 juli 2006 op dit forum. Blijkbaar heb ik die opgeslaan op de computer die ik toen gebruikte.

Als er nog mensen zijn die die prachtige reportage terug willen zien, stuur gerust een PM met je email adres.

Ik ga hier niet het werk van Trainspotterke terug gaan posten onder mijn naam. Maar als forumbeheerder een mogelijkheid weet om die reportage terug op het forum te plaatsen zodat Trainspotterke de eer krijgt die hem toekomt laat mij dat dan gerust weten. Ik heb het bestand in HTML opgeslaan, dus technisch zou dat niet moeilijk moeten zijn.

Greetz
Bart
Bartvb

Bericht door Bartvb »

Ja disregard, als ik even een Google deed op de topic subject zie ik dat hij al terug op dit forum geraakt is: http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=12&t=902

Mooi werk van forumadmins. Sorry voor de bump :) .
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Bartvb schreef:Ja disregard, als ik even een Google deed op de topic subject zie ik dat hij al terug op dit forum geraakt is: http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=12&t=902

Mooi werk van forumadmins. Sorry voor de bump :) .
Dat topic zal er wel gewoon nog opgestaan hebben hoor :wink:

Misschien heb ik gewoon de verkeerde zoekterm ingegeven..
Plaats reactie