Hoi,
Aanstaande zaterdag ga ik eens naar Lille Flandres.Ik had graag geweten of je met de TGV van de SNCF naar daar kan vanuit Brussel Zuid.Mijn 2de vraag is of je daar zonder problemen foto's kan maken.En ten derde wat valt er in dat staion te zien van rollend materieel.
Alvast bedankt voor jullie hulp,
Lukas
Vraagje i.vm. Lille (Rijsel).
Vraagje i.vm. Lille (Rijsel).
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Re: Vraagje i.vm. Lille (Rijsel).
De TGV rijdt naar lille-europe, dat is toch een goeie 500m verder. Maar dus op wandelafstand 

Klopt. Alternatieven zijn de gekende IC's naar Antwerpen of Luik (via Namen), de bus tot Moeskroen of Menen, de boemel tot Comines en dan een km wandelen tot Komen/Comines, of de Eurostar (die je dus ook voor korte afstanden kan nemen).
Gelieve Oostende niet te vergeten, 4x per dag!groentje schreef:Klopt. Alternatieven zijn de gekende IC's naar Antwerpen of Luik (via Namen), de bus tot Moeskroen of Menen, de boemel tot Comines en dan een km wandelen tot Komen/Comines, of de Eurostar (die je dus ook voor korte afstanden kan nemen).

hier heb je wat foto's die ik zelf had genomen tijd geleden http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=12 ... lit=+lille

Hoi,
Hierbij wil ik de forumleden die mij geholpen hebben bedanken voor hun hulp.
Hierbij een kleine update over mijn trip naar Lille Europe en Flandres.
Ik heb vandaag mijn tickets gekocht en de treinen die ik ga nemen zijn de volgende:
Mijn vertrek in Brussel Zuid is om 12u49 en ik kom aan in Lille Europe om 13u23.Voor de terugrit heb ik gekozen voor de trein van 17u45 en ik kom vervolgens aan in Brussel Zuid om 18u20.
Lukas
Hierbij wil ik de forumleden die mij geholpen hebben bedanken voor hun hulp.
Hierbij een kleine update over mijn trip naar Lille Europe en Flandres.
Ik heb vandaag mijn tickets gekocht en de treinen die ik ga nemen zijn de volgende:
Mijn vertrek in Brussel Zuid is om 12u49 en ik kom aan in Lille Europe om 13u23.Voor de terugrit heb ik gekozen voor de trein van 17u45 en ik kom vervolgens aan in Brussel Zuid om 18u20.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
In Lille Europe zouden ze wel eens durven moeilijk doen i.v.m het nemen van Foto's, in Lille Flanders nog nooit geen problemen gehad.
Greetz 2302.
Greetz 2302.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hoi,
Zoals gezegd ben ik gisteren naar Lille Europe en Lille Flandres geweest en buiten de vertragingen viel alles goed mee.Ik heb alleen maar in Lille Flandres foto's gemaakt.
Lukas
Zoals gezegd ben ik gisteren naar Lille Europe en Lille Flandres geweest en buiten de vertragingen viel alles goed mee.Ik heb alleen maar in Lille Flandres foto's gemaakt.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!