Bel op perron [zoveel] van FGSP
Bel op perron [zoveel] van FGSP
Vrijdagavond nog gehoord (en vroeger ook al), maar ik ben vergeten op welk perron het was: een langdurig rinkelende bel. Enig idee welk signaal dit is?
(FGSP = Gent-Sint-Pieters)
(FGSP = Gent-Sint-Pieters)
- trainfreak
de kans da een 41 in het station zijn motor moet starten is al klein he, in gent is het effectief de roltrap die er blijft bellen als de noodstop bediend is, dit tot de onderchef of een andere bediende van het station deze terug normaal in dienst zetWover schreef:Het kan ook een 41 zijn die zijn motor opstart, da's juist hetzelfde geluid als van de bel van een overweg.
Bij zo een warm weer als de 41 15'min stilstaat. dan durven ze eens de motor stilleggen voor de airco vermoed ikSteven schreef:de kans da een 41 in het station zijn motor moet starten is al klein he, in gent is het effectief de roltrap die er blijft bellen als de noodstop bediend is, dit tot de onderchef of een andere bediende van het station deze terug normaal in dienst zetWover schreef:Het kan ook een 41 zijn die zijn motor opstart, da's juist hetzelfde geluid als van de bel van een overweg.
elke keer een trein afkomt gaat er (+/- 1 minuut) voor hij het station binnenrijdt een bel. die omroepinstallatie gebruikt men niet, enkel bij het te laat zijn van een trein, maar dan moet hij al 10 minuten hebbenSIMPY.be schreef:In Wervik hebben ze dat ook, maar dat is wanneer de overweg gesloten is. Vroeger was daar een spiegel om dat te controleren uit het stationsgebouw. Maar er is een (tragisch) ongeval gebeurt toen, en hebben ze een bel gemonteerd.

Uit ervaring, een roltrap in veiligheid(noodstop) kan serieuze herrie maken
zeker de laatste nieuwe
ofwel hebben ze aan de noodhendel getrokken , oftewel stonden er veel kinderen op te springen , zodat de overbelastingsveiligheid van de motor in gang treed 
Maar als jullie denkend at het een uitgevalle 41'r is , ik zou het niet weten
Class 66 heeft enkel waarschuwingsignaal van 5 seconden alvorens hij start 

Maar als jullie denkend at het een uitgevalle 41'r is , ik zou het niet weten