Ticket ongebruikt via electronische portefeuille

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
mugetje

Ticket ongebruikt via electronische portefeuille

Bericht door mugetje »

Ik heb een ticket gekocht voor zaterdag via electronische portefeuille maar we spreken ergens anders af (kan ik doen met mijn abonnement) dus niet meer nodig dit ticket. Kan je voor dat ticket je geld terugkrijgen?
rvdborgt
Berichten: 4657
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Ticket ongebruikt via electronische portefeuille

Bericht door rvdborgt »

mugetje schreef:Ik heb een ticket gekocht voor zaterdag via electronische portefeuille maar we spreken ergens anders af (kan ik doen met mijn abonnement) dus niet meer nodig dit ticket. Kan je voor dat ticket je geld terugkrijgen?
Wat voor ticket is het? Een online-ticket? Uit de FAQ voor online-tickets:
Kan ik mijn biljetten annuleren, omwisselen of er de terugbetaling van vragen?
Neen. De biljetten die u on line koopt, kunnen niet omgeruild of terugbetaald worden. U kunt uw aankoop op elk moment van de procedure annuleren, voor zover u zich nog niet akkoord heeft verklaard met de gekozen betaalwijze.
http://www.b-rail.be/nat/N/popup/privat ... ndex.php#7

Als het een gewoon ticket is, ga dan uiterlijk vrijdag naar het loket.

Groetjes,
Rian
mugetje

Re: Ticket ongebruikt via electronische portefeuille

Bericht door mugetje »

Aangezien het via mijn electronische portefeuille werd gekocht aan het loket, ik dacht dat dit de enige wijze was om zo'n ticket te kopen. Het gaat over een weekendbiljet.
Plaats reactie