Vorige week heb ik voor 4 personen online tickets besteld bij www.tgv-europe.be
Ik had een betaling gedaan met visa-kaart en vernomen dat de betaling niet gelukt is. Probeer het later nog eens terug was de boodschap.
Dat heb ik dus gedaan, en weeral dezelfste boodschap. Later op die dag heb ik het net meer geprobeerd omdat de tickets fel duurder begonnen te worden
Nu heb ik vandaag dus 32 treintickets ontvangen waaronder dus 16 te veel.
Waar kan ik nu terecht met te veel aan tickets (502€ aan tickets) Er is nergens geen telefoonnr of email-adres te bespeuren via tgv-site alleen maar een postadres in Brussel.
Ik heb ook een mail verstuurd naar info@sncf-boutique.com maar krijg een failure notice!
Help me plzzzz
Dubbelboeking treintickets SNCF
Re: Dubbelboeking treintickets SNCF
Er is een invulformulier op:Mamu schreef:Vorige week heb ik voor 4 personen online tickets besteld bij http://www.tgv-europe.be
Ik had een betaling gedaan met visa-kaart en vernomen dat de betaling niet gelukt is. Probeer het later nog eens terug was de boodschap.
Dat heb ik dus gedaan, en weeral dezelfste boodschap. Later op die dag heb ik het net meer geprobeerd omdat de tickets fel duurder begonnen te worden
Nu heb ik vandaag dus 32 treintickets ontvangen waaronder dus 16 te veel.
Waar kan ik nu terecht met te veel aan tickets (502€ aan tickets) Er is nergens geen telefoonnr of email-adres te bespeuren via tgv-site alleen maar een postadres in Brussel.
http://www.tgv-europe.be/nl/help?form_t ... NL&theme=0
Het zou trouwens goed zijn als je iets kunt laten zien van de "mislukte" betalingen: een screenshot, mail, o.i.d.
Groetjes,
Rian
Re: Dubbelboeking treintickets SNCF
Daar heb ik al iets naartoe gezonden.
Ik heb nog altijd men mails van de mislukte betaling.
Ze gingen daar binnen de 48u op terug reageren (bij het bestellen van de tickets) maar een week later krijg ik ze toegestuurd.
Ik vrees ervoor dat ze me zullen kontakteren.
Alvast bedankt.
Ik heb nog altijd men mails van de mislukte betaling.
Ze gingen daar binnen de 48u op terug reageren (bij het bestellen van de tickets) maar een week later krijg ik ze toegestuurd.
Ik vrees ervoor dat ze me zullen kontakteren.
Alvast bedankt.
Re: Dubbelboeking treintickets SNCF
Volgens de voorwaarden moet je het contactformulier of het postadres gebruiken.Mamu schreef:Daar heb ik al iets naartoe gezonden.
Ik heb nog altijd men mails van de mislukte betaling.
Ze gingen daar binnen de 48u op terug reageren (bij het bestellen van de tickets) maar een week later krijg ik ze toegestuurd.
Ik vrees ervoor dat ze me zullen kontakteren.
Op klachten moet volgens de EU-verordening binnen een maand worden gereageerd. Gebeurt dat niet, dan kun je bv. een klacht indienen bij de economische inspectie:
http://economie.fgov.be/nl/geschillen/k ... /index.jsp
Groetjes,
Rian
Re: Dubbelboeking treintickets SNCF
Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat er inderdaad veel problemen zijn met de webiste
Ik moet de tickets terug sturen en ze zullen me het verschuldigde bedrag overschrijven.
Bedankt Rian
Ik moet de tickets terug sturen en ze zullen me het verschuldigde bedrag overschrijven.
Bedankt Rian

Re: Dubbelboeking treintickets SNCF
32 tickets
das wel even slikken.
Hopelijk krijg je uw geld terug.
Laat ons wat weten zou ik zeggen

das wel even slikken.
Hopelijk krijg je uw geld terug.
Laat ons wat weten zou ik zeggen



