Dubbelboeking treintickets SNCF

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Mamu

Dubbelboeking treintickets SNCF

Bericht door Mamu »

Vorige week heb ik voor 4 personen online tickets besteld bij www.tgv-europe.be
Ik had een betaling gedaan met visa-kaart en vernomen dat de betaling niet gelukt is. Probeer het later nog eens terug was de boodschap.
Dat heb ik dus gedaan, en weeral dezelfste boodschap. Later op die dag heb ik het net meer geprobeerd omdat de tickets fel duurder begonnen te worden
Nu heb ik vandaag dus 32 treintickets ontvangen waaronder dus 16 te veel.
Waar kan ik nu terecht met te veel aan tickets (502€ aan tickets) Er is nergens geen telefoonnr of email-adres te bespeuren via tgv-site alleen maar een postadres in Brussel.
Ik heb ook een mail verstuurd naar info@sncf-boutique.com maar krijg een failure notice!
Help me plzzzz
rvdborgt

Re: Dubbelboeking treintickets SNCF

Bericht door rvdborgt »

Mamu schreef:Vorige week heb ik voor 4 personen online tickets besteld bij http://www.tgv-europe.be
Ik had een betaling gedaan met visa-kaart en vernomen dat de betaling niet gelukt is. Probeer het later nog eens terug was de boodschap.
Dat heb ik dus gedaan, en weeral dezelfste boodschap. Later op die dag heb ik het net meer geprobeerd omdat de tickets fel duurder begonnen te worden
Nu heb ik vandaag dus 32 treintickets ontvangen waaronder dus 16 te veel.
Waar kan ik nu terecht met te veel aan tickets (502€ aan tickets) Er is nergens geen telefoonnr of email-adres te bespeuren via tgv-site alleen maar een postadres in Brussel.
Er is een invulformulier op:
http://www.tgv-europe.be/nl/help?form_t ... NL&theme=0

Het zou trouwens goed zijn als je iets kunt laten zien van de "mislukte" betalingen: een screenshot, mail, o.i.d.

Groetjes,
Rian
Mamu

Bericht door Mamu »

Daar heb ik al iets naartoe gezonden.
Ik heb nog altijd men mails van de mislukte betaling.
Ze gingen daar binnen de 48u op terug reageren (bij het bestellen van de tickets) maar een week later krijg ik ze toegestuurd.
Ik vrees ervoor dat ze me zullen kontakteren.
Alvast bedankt.
rvdborgt

Bericht door rvdborgt »

Mamu schreef:Daar heb ik al iets naartoe gezonden.
Ik heb nog altijd men mails van de mislukte betaling.
Ze gingen daar binnen de 48u op terug reageren (bij het bestellen van de tickets) maar een week later krijg ik ze toegestuurd.
Ik vrees ervoor dat ze me zullen kontakteren.
Volgens de voorwaarden moet je het contactformulier of het postadres gebruiken.

Op klachten moet volgens de EU-verordening binnen een maand worden gereageerd. Gebeurt dat niet, dan kun je bv. een klacht indienen bij de economische inspectie:
http://economie.fgov.be/nl/geschillen/k ... /index.jsp

Groetjes,
Rian
Mamu

Bericht door Mamu »

Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat er inderdaad veel problemen zijn met de webiste
Ik moet de tickets terug sturen en ze zullen me het verschuldigde bedrag overschrijven.
Bedankt Rian :D
Robin

Bericht door Robin »

32 tickets :shock:
das wel even slikken.

Hopelijk krijg je uw geld terug.
Laat ons wat weten zou ik zeggen :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie