Defecte treinen?
Defecte treinen?
Daaarnet (16 uur) is er op lijn 17 t.h.v. Weerde een Thalys voorbijgereden die door 2 oude HLDs (HLD 55/62/63 ofzo) gesleept werd. Gisteren ook is er om ongeveer 14u30 een HLD77 voorbij gereden die door een HLE28 getrokken werd. Weet iemand hier nog iets over?
Re: Defecte treinen?
die thalys kan enkel gesleept worden door reeks 55 deze 55TVM kan je herkennen aan de speciale koppeling langs 1 kant, de letters TVM en een extra rode lijn op de zijkant. Het kan ook de 62 TBL2 geweest zijn maar die kans acht ik veel kleiner.
U bedoeld waarschijnlijk lijn 27.Alatus_leo schreef:Daaarnet (16 uur) is er op lijn 17 t.h.v. Weerde
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Ik vroeg mij al af hoe het zat met de koppeling, bedankt.Steven schreef:die thalys kan enkel gesleept worden door reeks 55 deze 55TVM kan je herkennen aan de speciale koppeling langs 1 kant, de letters TVM en een extra rode lijn op de zijkant. Het kan ook de 62 TBL2 geweest zijn maar die kans acht ik veel kleiner.

Oei, sorry, ik bedoelde inderdaad lijn 27. Tikfoutje.HLE 2302 schreef:U bedoeld waarschijnlijk lijn 27.Alatus_leo schreef:Daaarnet (16 uur) is er op lijn 17 t.h.v. Weerde
Zijn er geen 2 62/63'ers die ook zo'n koppeling hebben en een derde koplamp ? Ook met belettering op de flank..
The_gold schreef:Zijn er geen 2 62/63'ers die ook zo'n koppeling hebben en een derde koplamp ? Ook met belettering op de flank..
Dat zijn de 62-ers TBL2 die ik reeds vermelde maar daar zijn er maar 4 van dacht ik daar waar er van de 55TVM 6 of 8 zijn.