Defecte treinen?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Alatus_leo

Defecte treinen?

Bericht door Alatus_leo »

Daaarnet (16 uur) is er op lijn 17 t.h.v. Weerde een Thalys voorbijgereden die door 2 oude HLDs (HLD 55/62/63 ofzo) gesleept werd. Gisteren ook is er om ongeveer 14u30 een HLD77 voorbij gereden die door een HLE28 getrokken werd. Weet iemand hier nog iets over?
Steven

Re: Defecte treinen?

Bericht door Steven »

die thalys kan enkel gesleept worden door reeks 55 deze 55TVM kan je herkennen aan de speciale koppeling langs 1 kant, de letters TVM en een extra rode lijn op de zijkant. Het kan ook de 62 TBL2 geweest zijn maar die kans acht ik veel kleiner.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Alatus_leo schreef:Daaarnet (16 uur) is er op lijn 17 t.h.v. Weerde
U bedoeld waarschijnlijk lijn 27.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Alatus_leo

Bericht door Alatus_leo »

Steven schreef:die thalys kan enkel gesleept worden door reeks 55 deze 55TVM kan je herkennen aan de speciale koppeling langs 1 kant, de letters TVM en een extra rode lijn op de zijkant. Het kan ook de 62 TBL2 geweest zijn maar die kans acht ik veel kleiner.
Ik vroeg mij al af hoe het zat met de koppeling, bedankt. :D
HLE 2302 schreef:
Alatus_leo schreef:Daaarnet (16 uur) is er op lijn 17 t.h.v. Weerde
U bedoeld waarschijnlijk lijn 27.
Oei, sorry, ik bedoelde inderdaad lijn 27. Tikfoutje.
The_gold

Bericht door The_gold »

Zijn er geen 2 62/63'ers die ook zo'n koppeling hebben en een derde koplamp ? Ook met belettering op de flank..
Steven

Bericht door Steven »

The_gold schreef:Zijn er geen 2 62/63'ers die ook zo'n koppeling hebben en een derde koplamp ? Ook met belettering op de flank..

Dat zijn de 62-ers TBL2 die ik reeds vermelde maar daar zijn er maar 4 van dacht ik daar waar er van de 55TVM 6 of 8 zijn.
groentje

Bericht door groentje »

Er zijn inderdaad slechts 2x2 types 62 TBL2.
Plaats reactie