Terugbetaling treinkaart
Geplaatst: 21 apr 2010, 13:53
Beste treinenthousiasten,
Vandaag wilde ik een terugbetaling vragen van een deels gebruikt valideringsbiljet van een treinkaart.
Groot was mijn verbazing toen de loketbediende zowel het valideringsbiljet als de treinkaart wilde vernietigen.
Nazicht leert:
- op de NMBS website spreekt men over "Lever je je valideringsbiljet in tijdens de geldigheidsperiode, ..."
- in bundel II staat echter "... het aantal dagen dat de treinkaart in het bezit van de gebruiker is gebleven ..."
De vraag van vandaag is dus: Wat moet er afgegeven worden bij terugbetaling? Enkel het valideringsbiljet of ook de moederkaart?
En als het enkel het valideringsbiljet zou zijn: Hoe dit aan de loketbediende duidelijk maken?
Alvast bedankt voor uw suggesties.
Vandaag wilde ik een terugbetaling vragen van een deels gebruikt valideringsbiljet van een treinkaart.
Groot was mijn verbazing toen de loketbediende zowel het valideringsbiljet als de treinkaart wilde vernietigen.
Nazicht leert:
- op de NMBS website spreekt men over "Lever je je valideringsbiljet in tijdens de geldigheidsperiode, ..."
- in bundel II staat echter "... het aantal dagen dat de treinkaart in het bezit van de gebruiker is gebleven ..."
De vraag van vandaag is dus: Wat moet er afgegeven worden bij terugbetaling? Enkel het valideringsbiljet of ook de moederkaart?
En als het enkel het valideringsbiljet zou zijn: Hoe dit aan de loketbediende duidelijk maken?
Alvast bedankt voor uw suggesties.