iets voorbij het eindpunt van het SMALspoor te maldegem merkte ik enkele oudere
lokomotieven op die als "koetjes in de wei stonden"...
nu hoorde ik "in de stations wandelgangen" dat de eigenaar o.a. OOK een paar oude spoorwegmaatschappij stoomloks in zijn loods heeft staan.
-is dit verhaal waar of niet ?
-heeft iemand nota van welke types en serienummer ?
-is er met de eigenaar te klappen kwestie bezichtiging en fotos nemen ?
-hoe is de verhouding tussen de eigenaar en het stoomcentrum maldegem ?
opheldering KLEIN mysterie in maldegem verzocht
Re: opheldering KLEIN mysterie in maldegem verzocht
bedankt !
de situatie is me een beetje duidelijker geworden.
-ik zal kontakt opnemen met de erfgenaam (?) om te vragen wat er nu precies nog zal gebeuren
met het opgeslagen materiaal.
toch alweer teleurstellend te moeten vaststellen dat o.a. waardevol spoorwegmateriaal gewoon ligt te verrotten...en men nadien heel erg spijt gaat hebben dat het verloren is gegaan.
gezien de onmiddellijke nabijheid van het stoomcentrum maldegem vind ik het bizar dat niemand
van de FMG verantwoordelijken kontakt heeft opgenomen en/of pogingen heeft gedaan om het
waardevolle materiaal over te nemen.
de situatie is me een beetje duidelijker geworden.
-ik zal kontakt opnemen met de erfgenaam (?) om te vragen wat er nu precies nog zal gebeuren
met het opgeslagen materiaal.

toch alweer teleurstellend te moeten vaststellen dat o.a. waardevol spoorwegmateriaal gewoon ligt te verrotten...en men nadien heel erg spijt gaat hebben dat het verloren is gegaan.
gezien de onmiddellijke nabijheid van het stoomcentrum maldegem vind ik het bizar dat niemand
van de FMG verantwoordelijken kontakt heeft opgenomen en/of pogingen heeft gedaan om het
waardevolle materiaal over te nemen.