Spotten nog mogelijk op Spoorlijn 36?
-
Spotten nog mogelijk op Spoorlijn 36?
Hallo iedereen,
Nu wou ik is weten, ik zou graag een van deze dagen nog is op Brussel-Leuven willen staan, maar nu men daar bezig is met die werken voor het GEN en die afsluitingen maakt voor de perrons op de 36N en de 36 zou het misschien niet meer toegelaten zijn op de perrons van de 36N te staan, maarja er zijn nog wel openingen waar geen bord met verboden toegang staat.
Iemand die hier misschien meer over weet of het toegelaten is daar nog achter te staan?
Nu wou ik is weten, ik zou graag een van deze dagen nog is op Brussel-Leuven willen staan, maar nu men daar bezig is met die werken voor het GEN en die afsluitingen maakt voor de perrons op de 36N en de 36 zou het misschien niet meer toegelaten zijn op de perrons van de 36N te staan, maarja er zijn nog wel openingen waar geen bord met verboden toegang staat.
Iemand die hier misschien meer over weet of het toegelaten is daar nog achter te staan?
Re: Spotten nog mogelijk op Spoorlijn 36?
Je kan echt veel beter ergens anders gaan staan dan op die perrons hoor.TrainzDr3ver schreef:Hallo iedereen,
In Kortenberg, Veltem, Diegem,... zijn er enkele mooie plaatsen langs de spoorweg van waaruit je veel mooiere fotos kan maken dan vanop de perrons

het is inderdaad veel beter om langs de lijn te gaan staan.
-
Inderdaad voor foto's wel, maar voor te filmen verkies ik toch een perron, en vooral station Nossegem, want daar is een mooi plekje 

zelfs voor te filmen zou ik niet zo dicht willen staan in tegenstelling tot foto wil ik er zelfs nog iets verder voor staan.
-
Haha ieder zijn eigen stijl natuurlek
Maarja weet je misschien of het nog toegelaten is op de perrons van 36N te staan of niet?

Maarja weet je misschien of het nog toegelaten is op de perrons van 36N te staan of niet?

Te kort op de sporen staan geeft u weinig mogelijkheden, inzoomen gaat altijd maar als je al zo kort staat moet je al max uitzoomen. Ik heb graag marge voor de zoom. De perrons voor 36N zullen allicht verboden worden voor publiek in hoever die regel nu al van toepassing is weet ik niet. De perrons zijn daar smal en de treinen rijden aan 160km/u voorbij.
-
-
Misschien iemand die dan nog leuke plekjes op die lijn weet? 

Nope ik zoek er ook eigelijk..TrainzDr3ver schreef:Misschien iemand die dan nog leuke plekjes op die lijn weet?
-
De boht van Nossegem lijkt wel een goed punt, maar ik vind het nogal onhandig met al die hekken, je staat er eigenlijk te laag 

In veltem op de brug naast de oude henkelfabriek is een leuk plekje vind ikTrainzDr3ver schreef:Misschien iemand die dan nog leuke plekjes op die lijn weet?

Jep idd das waar... ik heb tot nog toe vooral station leuven gedaan.. majah zijn dus stationsfoto's he.TrainzDr3ver schreef:De boht van Nossegem lijkt wel een goed punt, maar ik vind het nogal onhandig met al die hekken, je staat er eigenlijk te laag