Waar rijdt de ms800?
Waar rijdt de ms800?
Waar rijdt de MS800 op regelmatige basis?
Die ik weet:
- L trein Gent Antwerpen
- L trein Antwerpen Puurs
- L trein Antwerpen Roosendaal
Waar nog?
Die ik weet:
- L trein Gent Antwerpen
- L trein Antwerpen Puurs
- L trein Antwerpen Roosendaal
Waar nog?
Re: Waar rijdt de ms800?
Die van Binche was ik idd vergeten.
Maar welke verbinding is die Antwerpen Brussel dan?
Als ik de l trein opzoek in info train hier thuis krijg ik meestal sprinters, terwijl ik ze wel regelmatig zie in mechelen staan.
Maar welke verbinding is die Antwerpen Brussel dan?
Als ik de l trein opzoek in info train hier thuis krijg ik meestal sprinters, terwijl ik ze wel regelmatig zie in mechelen staan.
soms gebruiken ze die voor de IR naar Brussel, vooral afgelopen zomer was dat het geval IPV M5 rijtuigen.
-
- Dieselfreak
Als IR-trein Leuven - Sint-Niklaas heb ik die ook al gezien.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Dieselfreak schreef:Als IR-trein Leuven - Sint-Niklaas heb ik die ook al gezien.
Dat is 1 stel in het weekend.

Ik heb ze ook al een paar keer gezien in de CR van Leuven-'s Gravenbrakel (en omgekeerd), maar of dat regelmatig is weet ik niet.
Ik meen me wel te herinneren dat er in de week omstreeks 16.50u eentje staat of aankomt in Leuven (meestal klassiekje + varkensneus).
Ik meen me wel te herinneren dat er in de week omstreeks 16.50u eentje staat of aankomt in Leuven (meestal klassiekje + varkensneus).
Spoorse groeten,
Davy Ickx
Davy Ickx
- Dieselfreak
Ik heb die in combinatie met een klassiekje ooit eens gezien op lijn 139.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
De CR Leuven - Braine-le-Comte wordt nooit gereden met een 800! Die samenstelling die jij hebt zien staan komt van Nijvel en rijdt via de luchthaven naar Leuven en omgekeerd.davyickx schreef:Ik heb ze ook al een paar keer gezien in de CR van Leuven-'s Gravenbrakel (en omgekeerd), maar of dat regelmatig is weet ik niet.
Kan zijn, ik zie die dan ook alleen maar van op het busperron staan...lucian schreef:De CR Leuven - Braine-le-Comte wordt nooit gereden met een 800! Die samenstelling die jij hebt zien staan komt van Nijvel en rijdt via de luchthaven naar Leuven en omgekeerd.

Spoorse groeten,
Davy Ickx
Davy Ickx
Ook de IC Charleroi - Essen, met vertrek om 19.37 is voorzien om te rijden met een 800.