alarm in I11, AM96
alarm in I11, AM96
Ik vroeg mij af of jullie weten wat die vervelende zijn op AM96 en I11'en. Ik ben diet weekend naar de zee geweest en in de IC Antwerepn-Oostende (I11) was er om de zoveel minuten een alarm dat door de speeker ging. Op de terugrit vandaag met de IC Knokke-Luik/Blankenberge-Genk (AM96) net hetzelfde. Ik heb dit daarvoor nogal weten gebeuren op die treintypes. En nu vroeg ik mij wel af voorwat deze dienen (behalve om reisigers op stang te jagen en/of te irriteren?
Re: alarm in I11, AM96
Dat dient helemaal niet om de reizigers op stang te jagen, maar eerder het treinpersoneel! Verder kan ik je naar deze topic doorverwijzen.treinfriek schreef:En nu vroeg ik mij wel af voorwat deze dienen (behalve om reiZigers op stang te jagen en/of te irriteren?
Ik heb dat op IC C 841 ook al eens meegemaakt. Ene die de automatische deur van eerste klasse in een AM 96 niet openkreeg, en die dan maar op assistentiële hulp had geduwd omdat hij niet uit de WC geraakte. Nogthans is het heel simpel eruit te geraken. Wij hebben dan ook een paar minuten ndaar dat alarm mogen luisteren. Ook op P-trein 8006 heb ik dat ook een keer meegemaakt, dat we de hele tijd een raar geluid door de luidspreker hoorden.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: