Ik zou op mijn modelbaan, in de opstelbundel een perron willen maken waar treinen zgz. gereinigd worden.
Hoe ziet zo iets eruit ?
Hoger dan voor passagiers gebruikelijk ?
Roostervloer ? Traanplaat ? Zand ?
Reinigingsperron.
Re: Reinigingsperron.
De plaatsen die in bundel schijnpoort te antwerpen worden gebruikt om treinen te reinigen zijn voorzien van een stalen perron met perron vloer die volledig uit rooster
plaat is opgetrokken, komt kwa hoogte overeen met verhoogd perron en is voorraan voorzien van schuine ramp om met alle soorten karretjes er op te kunnen.
is dus eigenlijk gewoon een metalen onderbouw met bovenop roosters. ondergrond is de daar gewoon grond en balast bed van de sporen.
verder staan er kasten op waar de kuisploeg warm en koud water kan nemen, verschillende soorten zeep, perslucht en zijn er stofzuiger aansluitingen in de vloer.
als ik kortelings nog op schijnpoort met foto toestel passeer wil ik eventueel wel is paar detail foto's er van maken.
hoop dat je toch al beetje zicht hebt op waar je naartoe kan
plaat is opgetrokken, komt kwa hoogte overeen met verhoogd perron en is voorraan voorzien van schuine ramp om met alle soorten karretjes er op te kunnen.
is dus eigenlijk gewoon een metalen onderbouw met bovenop roosters. ondergrond is de daar gewoon grond en balast bed van de sporen.
verder staan er kasten op waar de kuisploeg warm en koud water kan nemen, verschillende soorten zeep, perslucht en zijn er stofzuiger aansluitingen in de vloer.
als ik kortelings nog op schijnpoort met foto toestel passeer wil ik eventueel wel is paar detail foto's er van maken.
hoop dat je toch al beetje zicht hebt op waar je naartoe kan
Re: Reinigingsperron.
De reinigingsperrons in vorst zijn ook gewoon metalen roosters met de nodige voorzieningen.