De meeste panorama reportages vind ik van hoge kwaliteit, dus hier kijk ik zeker naar uit

Een arts, budget,...?bobke schreef:Wat houd je tegen om de auto te nemen? dat is mijn mening alvast
- Je kunt ze gerust nog eens bekijken op deredactie.be -> videozone -> programma's -> panoramabobke schreef:Oei, ik zit dan al op me kot en ik heb geen tvZou je dat achteraf nog via de site van canvas kunnen bekijken?
Ik heb daarpas eens op de site van het nieuwsblad eens een paar reacties gelezen over het artikel van de vertragingen etc. En ik vind het echt wel triestig/zielig wat sommige mensen zeggen /denken. Als je de vertragingen zo kotsbeu bent, ga dan met de auto é? Wat houd je tegen om de auto te nemen? dat is mijn mening alvast
Idem!Trammist schreef:Ik heb de harde schijf van mijn Belgacom-decoder geprogrammeerd.
Da's niet het enige. Ook door te veel reizigers, werd gezegd in het programma. Nog een probleem: in Brussel-Zuid zijn er 22 sporen, in Brussel-Centraal maar zes. Een ware trechter dus, die zoveel treinen tegelijk niet kan verwerken.Shrek schreef:De vertragingen komen doordat het materiaal te oud is en de dienstregeling niet goed is.
Die 6 sporen dat lukt perfect met een dienstregeling die er aan aangepast is heDieselfreak schreef:Da's niet het enige. Ook door te veel reizigers, werd gezegd in het programma. Nog een probleem: in Brussel-Zuid zijn er 22 sporen, in Brussel-Centraal maar zes. Een ware trechter dus, die zoveel treinen tegelijk niet kan verwerken.
Shrek schreef:Die 6 sporen dat lukt perfect met een dienstregeling die er aan aangepast is heDieselfreak schreef:Da's niet het enige. Ook door te veel reizigers, werd gezegd in het programma. Nog een probleem: in Brussel-Zuid zijn er 22 sporen, in Brussel-Centraal maar zes. Een ware trechter dus, die zoveel treinen tegelijk niet kan verwerken.![]()
Al sinds de jaren 50 moet men het daar met 6 sporen doen, maar het is pas met de dienstregelingen van de laatste jaren dat het echt problematisch wordt.