vraagje:
stel een bestuurder wordt gevraagd een machien over te nemen voor een hem onbekende reden. het voertuig staat 50m voor een beheerd stopsein stil er zijn geen vlaggen noch klappers aanwezig. wat dient de bestuurder te doen ; welke formalieten moeten er eventueel vervuld worden om terug te mogen aanzetten het betreft een machien in een rangeerstation.
toelating tot vertrek
-
Re: toelating tot vertrek
Met dit antwoord stel ik mij serieuze vragen! Dus het stopsein komt op groen,want het gaat toch om een beheerd stopsein, en u bent weg zomaar?Steven schreef:gewoon het openkomen van dat beheerd stopsein afwachten.
Ik heb met de bewuste persoon gemaild, zijn vraagstelling/opgave was verre van volledig zo blijkt, op een onvolledig gegeven kan je onmogelijk volledig antwoorden. Met rangeerstation heb je een bundel en zo meer. De opgave luid overnemen. Moet je het machientje gewoon versporen of overbrengen naar plaats x maakt natuurlijk veel uit. Indien het om een korte verplaatsing zou hebben gegaan was het een rangering zoniet een rit en heb je een nr nodig. Ik wil echter niet te diep ingaan op een verhaal waar je hier maar een klein stukje van ziet. Enfin ja de rest moet ik niet uitleggen je kent de regels ook nog deels al is er veel veranderd de laatste twee jaar door de begrippen eerste vertrek, oorsprongstation.nighttrain schreef:Met dit antwoord stel ik mij serieuze vragen! Dus het stopsein komt op groen,want het gaat toch om een beheerd stopsein, en u bent weg zomaar?Steven schreef:gewoon het openkomen van dat beheerd stopsein afwachten.
-
Ok, maar als de vraag publiekelijk gesteld wordt , kan je toch openlijk antwoorden.
Zo moet de bestuurder toch weten wat hij gaat doen, inschrijving op werkblad enz Dus ja er zijn verschillende zaken af te handelen voor je als een cow-boy op de bok gaat stappen.....
Zo moet de bestuurder toch weten wat hij gaat doen, inschrijving op werkblad enz Dus ja er zijn verschillende zaken af te handelen voor je als een cow-boy op de bok gaat stappen.....
hij had me via PB ook berichten gestuurd nog voor het hier online stond als ik me niet vergis.nighttrain schreef:Ok, maar als de vraag publiekelijk gesteld wordt , kan je toch openlijk antwoorden.