We danken u. Voor uw begrip en uw vertrouwen.

We danken u. Voor uw begrip en uw vertrouwen.
Het personeel van NMBS
Beste klant,
2010 was een heel moeilijk jaar. Het begon dramatisch, met de treinramp van Buizingen. Dat heeft heel wat vragen opgeroepen over de veiligheid bij NMBS. Ook onze dienstverlening kon veel beter. U had terecht heel wat opmerkingen: vertragingen, te weinig zitplaatsen, afgeschafte treinen, gebrek aan informatie.
We kunnen u verzekeren dat iedereen bij NMBS hard werkt om een oplossing te vinden voor uw klachten en problemen. We willen uw vertrouwen waard blijven door u de stiptheid en het comfort te bieden waar u recht op hebt.
Het directiecomité
(Marc Descheemaecker, gedelegeerd bestuurder, Sabin S’heeren, directeur-generaal NMBS Mobility, Michel Jadot, directeur-generaal NMBS Europe, Richard Gayetot, directeur-generaal NMBS Technics)
Meer informatie
In 2010 kregen we heel wat vragen en opmerkingen over de stiptheid, het winterplan, de informatie in de treinen, het comfort en de veiligheid. Wat zijn de oorzaken en wat wil NMBS er aan doen?
U leest er meer over in onze informatiebrochure die beschikbaar is aan de loketten van de stations.