gratis go pass voor u 16 de verjaardag.
gratis go pass voor u 16 de verjaardag.
Is het waar dat je gratis een go pass krijgt voor uw 16 de verjaardag ?
Re: gratis go pass voor u 16 de verjaardag.
Onrechtstreeks, hé, je krijgt een bon toegestuurd thuis, waarmee je een Gopass mag gaan afhalen in het station. Mocht je die bon niet krijgen, moet je eens bij de NMBS gaan klagen. Ik ben te oud, dus ik weet niet helemaal hoe dat in zijn werk gaat, maar ik vermoed dat je dan een dubbel kan krijgen.
Iedereen die 16 wordt, krijgt deze bon automatisch. Dit is formaat A4. Met deze bon en met je identiteitskaart naar een loket gaan. In ruil voor die bon krijg je gratis een go-pass 10.
Opgepast : op die bon staat een vervaldatum! Na die datum verlies je het recht op de go-pass.
Dus : van zodra je die bon krijgt, ga naar een station in je buurt en wissel die zo vlug mogelijk in. Het is toch een cadeau van 50,00 euro dat je krijgt, dus toch al de moeite.
Opgepast : op die bon staat een vervaldatum! Na die datum verlies je het recht op de go-pass.
Dus : van zodra je die bon krijgt, ga naar een station in je buurt en wissel die zo vlug mogelijk in. Het is toch een cadeau van 50,00 euro dat je krijgt, dus toch al de moeite.
Moet de 16-jarige Belg zijn en/of in België wonen?Galactic schreef:Iedereen die 16 wordt, krijgt deze bon automatisch.
in belgie wonen zoiezo jah :pkika schreef:Moet de 16-jarige Belg zijn en/of in België wonen?Galactic schreef:Iedereen die 16 wordt, krijgt deze bon automatisch.
- trainfreak
En mochten ze dan ook nog eens leren hoe met een Go Pass om te gaan dan zou het al een hele verbetering zijn...
Ik ken mensen die hun Go Pass gebruiken voor Wetteren-Gent, een afstand die je zelfs met de Key Card kan doen...
Ik ken mensen die hun Go Pass gebruiken voor Wetteren-Gent, een afstand die je zelfs met de Key Card kan doen...
Ik heb toen ik 16 werd een GoPass gekregen, wat mij betreft mogen ze dit elk jaar opsturen! 

Ik heb geen go pass vandoen :p, ik rij zowiezo gratis en dan nog in eerste klasse, maar ik vind het een goed ding dat de NMBS doetmelle schreef:Ik heb toen ik 16 werd een GoPass gekregen, wat mij betreft mogen ze dit elk jaar opsturen!