Gevaarlijke stunts
Gevaarlijke stunts
Levensgevaarlijke stunt: man laat zich overrijden door trein
Man, man, man... Spijtig dat 'ie niet dood is...
Man, man, man... Spijtig dat 'ie niet dood is...
- Dieselfreak
Re: Stomme ezel
Zo te zien is hij er ongedeerd vanaf gekomen. Benieuwd of die stunt een staartje zal krijgen.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Tekst is ook beetje bij zijn haar getrokken "legt zich op de sporen" ttz tussen de sporen....
Ik zat te wachten op het "aanslaan" van de remmen van de trein.
Blijft natuurlijk riskant, hier zou je haar ruw geborsteld kunnen worden door een memorborstel, of je krijgt een krachtige tik van een koppeling die naar beneden hangt.
Bij de meeste overwegen zie je krachtige krassen midden tussen de sporen op het wegdek, sporen van zaken die onder een trein kunnen uitsteken.
Ik zat te wachten op het "aanslaan" van de remmen van de trein.
Blijft natuurlijk riskant, hier zou je haar ruw geborsteld kunnen worden door een memorborstel, of je krijgt een krachtige tik van een koppeling die naar beneden hangt.
Bij de meeste overwegen zie je krachtige krassen midden tussen de sporen op het wegdek, sporen van zaken die onder een trein kunnen uitsteken.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Het is inderdaad ziek. Maar dat filmpje staal al ruim anderhalf jaar op internet. 't is duidelijk komkommertijd bij HLN precies. 

Op die website is het ALTIJD komkommertijd. Ik kom er zo weinig mogelijk, maar soms kan ik het niet latensncf-sncb schreef:Het is inderdaad ziek. Maar dat filmpje staal al ruim anderhalf jaar op internet. 't is duidelijk komkommertijd bij HLN precies.

Beetje onzin om dit "levensgevaarlijk" te noemen. Hetzelfde als dat iemand met een auto op een weg rijdt DIE VLAK LANGS EEN AFGROND LOOPT
"Wat er allemaal wel HAD KUNNEN gebeuren als...." Mja, maar zolang dat als.... geen invulling krijgt is er gewoon niks aan de hand. Dit wordt gewoon "levensgevaarlijk" GENOEMD om te voorkomen dat iedereen dit maar gaat proberen. En met mijn postuur is het misschien inderdaad niet zoeen geweldig geschikt plan
Maar als je gewoon niet al te corpulent bent, dan kan dit gewoon ja. Of het mag? Vast niet. Of het aan te raden is voor mensen die niet weten waar de grenzen liggen? Waarschijnlijk ook niet. Maar het KAN wel gewoon hoor.

"Wat er allemaal wel HAD KUNNEN gebeuren als...." Mja, maar zolang dat als.... geen invulling krijgt is er gewoon niks aan de hand. Dit wordt gewoon "levensgevaarlijk" GENOEMD om te voorkomen dat iedereen dit maar gaat proberen. En met mijn postuur is het misschien inderdaad niet zoeen geweldig geschikt plan

Het kan niet altijd en overal zo veilig, in België heb je echt niet veel nodig om door de teloc borstel meegesleurd te worden. Je moest haast anorexia hebben om dat hier over te doen. Het is en blijft levensgevaarlijk, je bezorgt iemand de trauma van een aanrijding en een hoop reizigers een hoop vertraging.
Dat moet trouwens een allesbehalve aangenaam einde zijn, "rugje-krab" door de Teloc-borstel...
In het BRTN-programma De Droomfabriek kwam dit destijds ook eens aan bod: een participant wilde eens weten hoe het voelt om 'overreden' te worden door een trein. Ze hebben die dame toen met handboeien aan de dwarsliggers geketend en, zo ik juist bent, laten overrijden door een diesselloc met sleep doch aan lage snelheid.
Dit vind ik ook wel een leuke, Kedeng! Botsautootje spelen
Dit vind ik ook wel een leuke, Kedeng! Botsautootje spelen

Hier kan je dit nog eens zien.Jeroen schreef:In het BRTN-programma De Droomfabriek kwam dit destijds ook eens aan bod: een participant wilde eens weten hoe het voelt om 'overreden' te worden door een trein. Ze hebben die dame toen met handboeien aan de dwarsliggers geketend en, zo ik juist bent, laten overrijden door een diesselloc met sleep doch aan lage snelheid.
- Dieselfreak
Waar is dat ergens? Dat lijkt lijn 73 tussen Diksmuide en Koksijde.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
- trainfreak
Zou het niet de lijn van SDP zijn?Dieselfreak schreef:Waar is dat ergens? Dat lijkt lijn 73 tussen Diksmuide en Koksijde.
De 6106 had vroeger daar zijn standplaats..
En de stalen borstels werden verwijderd, op sporen die nog in dienst zijn zou men zoiets nooit doen.
Dat is met oude rijtuigen.Adler schreef:Hier kan je dit nog eens zien.Jeroen schreef:In het BRTN-programma De Droomfabriek kwam dit destijds ook eens aan bod: een participant wilde eens weten hoe het voelt om 'overreden' te worden door een trein. Ze hebben die dame toen met handboeien aan de dwarsliggers geketend en, zo ik juist bent, laten overrijden door een diesselloc met sleep doch aan lage snelheid.
Krijg eens een MR96 over u heen met al de nodige elektronica eronder, zal niet veel meer van overschieten denk ik.

IK neem aan dat die niet lager hangen dan de borstels, anders zijn alle krokodillen weg.....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
het verschil is toch maar klein ze, in de midden is er wel een spatie gelaten waar uw hoofd net tussen geraakt dusja dat zal ongeveer wel de breedte zijn van z'n krokodil zeker?dentheo schreef:IK neem aan dat die niet lager hangen dan de borstels, anders zijn alle krokodillen weg.....