Fyra op lijn 27 door Ekeren?
Fyra op lijn 27 door Ekeren?
Goede middag
Mijn vrouw zag deze middag op de lijn 27A hier aan De Oude Landen in Ekeren-Donk een "op een TGV lijkende trein" voorbijrijden waarvan de rijtuigen "roos en wit" gekleurd waren. De trein reed rond 13 uur richting Antwerpen, komende van de haven dus.
Was dit een Fyra?
Dank aan wie hier meer over weet, en aan mijn vrouw voor haar opmerkingsgave (blijkbaar werpt mijn "spoorwegtraining" vruchten af).
Groeten
Mijn vrouw zag deze middag op de lijn 27A hier aan De Oude Landen in Ekeren-Donk een "op een TGV lijkende trein" voorbijrijden waarvan de rijtuigen "roos en wit" gekleurd waren. De trein reed rond 13 uur richting Antwerpen, komende van de haven dus.
Was dit een Fyra?
Dank aan wie hier meer over weet, en aan mijn vrouw voor haar opmerkingsgave (blijkbaar werpt mijn "spoorwegtraining" vruchten af).
Groeten
Re: Fyra op lijn 27 door Ekeren?
bij mijn weten heeft die niets in de haven te zoeken. heeft toch ook niet in de TW geweest 

-
Dat zeg je nou, maar tegenwoordig komt er al wel regelmatig 's nachts een lege Benelux-formatie naar 't Noord, zuiver vanwege de omwisseling van een Traxx loc. Da's dus alvast een zuurstokkleuren-trein mét Fyra op de zijkant, al lijkt het nog niet op een TGV natuurlijk.
Het kan nog straffer: dinsdag reed er een Fyrastel van Schijnpoort naar Gent en terug.
Testritten mag ik veronderstellen.
Testritten mag ik veronderstellen.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
-
moeten ze daar nog test ritten doen of is het maar eens vragenRobin schreef:Rotterdam - Breda - Antwerpen - Gent - Oostende ?
En als ze er nog test ritten doen wnr

nu, ik heb die Fyra dinsdag jl ook rond het middaguur in Gent zien voorbijtuffen...
gr, Steve
gr, Steve
Als ik op een document over testritten stoot (op andere lijnen dan dat hij werkelijk zou moeten ingezet worden) dan post ik het hier.
De trein.
Alleen voor durvers.
Alleen voor durvers.
Verleden week waren er de hele week ook testritten tussen Bertrix en Dinant en op dinsdag en woensdag tot Gembloux om de draaistellen te testen.
Eer dat het 1ste treinstel geleverd was, hing een vertraging van enkele jaren aan vast. Maar de testritten verlopen precies vlotjes, of vergis ik mij...?
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Geen idee, nu komt de paparassenwinkel nog, en wie weet moet één of andere ingenieur zich weer geroepen voelen om de slimmerik uit te hangen en wijzigingen te willen vragen aan de Fyra.
hoe meer wijzigen, hoe beter. weg met dieje brolKristofke schreef:Geen idee, nu komt de paparassenwinkel nog, en wie weet moet één of andere ingenieur zich weer geroepen voelen om de slimmerik uit te hangen en wijzigingen te willen vragen aan de Fyra.
Zag gisteren een Fyra staan bij Antwerpen- Dam, die stelplaats, hoe heet dat daar?
Wel opvallend tussen dat Belgische materieel (varkensneus e.d)
Groetjes,
Marianne
Wel opvallend tussen dat Belgische materieel (varkensneus e.d)
Groetjes,
Marianne