Vertraging 7min door defecte trein (een vraagje)
Vertraging 7min door defecte trein (een vraagje)
Dus mijn trein (IC 2337 van kortrijk naar poperinge om 16:50) had 7 minuten vertraging. Niet dat ik er een probleem mee had, maar de vriendelijke stem had het over een defect motorstel. Nu heeft ze me wel nieuwsgierig gemaakt. Heeft iemand misschien wat meer info van kapot stel? 

Re: Vertraging 7min door defecte trein (een vraagje)
5435 had spanningsproblemen en heeft tussen Asse en Jette 25 minuten vertraging opgelopen, jouw trein zat daar achter.
IC of P ofzo, welk materieel?Kristofke schreef:5435 had spanningsproblemen en heeft tussen Asse en Jette 25 minuten vertraging opgelopen, jouw trein zat daar achter.
DankjeKristofke schreef:Een cityrail met AM140m
Aangezien dat ik nu mijn antwoord weet vraag ik aan de moderatoren om dit topic te sluiten
- trainfreak
Waarom zou dit topic niet open mogen blijven?Brent schreef:Aangezien dat ik nu mijn antwoord weet vraag ik aan de moderatoren om dit topic te sluiten

Wel ik zou nie weten wat we hier nog moeten bespreken... We weten dat die klassieke stelletjes defect waren, en daarom startte ik dit topic. Of als er iemand wat foto's heeft kan dit topic misschien openblijventrainfreak schreef:Waarom zou dit topic niet open mogen blijven?