De eerste twee zijn aan de wiedauwkaaibrug.
Die brug ligt vlak naast ABC (bekend van de dieselmotoren), en niet zo ver van het station van Wondelgem.
Als je nog eens naar De Pinte gaat kan ik he wel aanraden om verderop in de straat te gaan staan, dan heb je geen last meer van de schaduw van de brug, en verderop staat er zelfs geen afsluiting meer dacht ik..
Maar je foto's die je nu hebt zijn zeker niet slecht hoor!
trainfreak schreef:
Als je nog eens naar De Pinte gaat kan ik he wel aanraden om verderop in de straat te gaan staan, dan heb je geen last meer van de schaduw van de brug, en verderop staat er zelfs geen afsluiting meer dacht ik.
Ik ging net hetzelfde voorstellen. Honderd meter verderop krijg je dit beeld:
De zon staat hier op zijn best in de ochtend (voor treinen richting Gent) en rond de middag (richting Kortrijk).
Misschien tot binnenkort (ik woon in de buurt van Gent, dus af en toe beland ik wel eens in De Pinte).
trainfreak schreef:
Als je nog eens naar De Pinte gaat kan ik he wel aanraden om verderop in de straat te gaan staan, dan heb je geen last meer van de schaduw van de brug, en verderop staat er zelfs geen afsluiting meer dacht ik.
Ik ging net hetzelfde voorstellen. Honderd meter verderop krijg je dit beeld:
De zon staat hier op zijn best in de ochtend (voor treinen richting Gent) en rond de middag (richting Kortrijk).
Misschien tot binnenkort (ik woon in de buurt van Gent, dus af en toe beland ik wel eens in De Pinte).
Paul
Thanks for the tips!
Ik woon niet ver van de ferrari garage in Latem dus ik kom hier wel vaak nu
Robin schreef:
deze hing van de week achteraan de trein, verschoot me rot toen ik zag dat een gans rijtuig was volgeklad
ik heb deze hier waar ik woon ook regelmatig beklad gezien. Het is een totale schande wat ze er mee doen. Heb gisteren een foto gezien waar de 1809 ook al beklad was, een schande!